Groene tip: deze toffe keramieken potjes zijn (bijna) gratis!

juni 09, 2017


Op Instagram liet ik het gisteren al zien, in de kringloopwinkel vond ik twee pastelkleurige potjes van aardewerk. Een leuke aanvulling op de servieskast, om koekjes in te serveren bij de thee of te gebruiken als sauskom bij etentjes. Bij het showen van mijn buit vroeg ik me hardop af waar ik deze potjes nieuw zou kunnen kopen, zo leuk vind ik ze. Op de onderzijde staat de naam van een Spaans merk, daar kwam ik niet veel verder mee. Gelukkig is er op internet altijd wel iemand die meer weet en voila, de potjes blijken de verpakking te vormen van de toetjes van het Engelse merk Pots & Co, verkrijgbaar bij Albert Heijn.


Hoe tof is dat! Geen verpakking van plastic, zoals in Nederland helaas de gewoonte, maar een bakje van keramiek dat we nog jaren kunnen gebruiken. De duurzame gedachte maakt me mogelijk nog enthousiaster. Vanmiddag bezocht ik Albert Heijn, op zoek naar meer variaties (bij de kringloop kocht ik het gele en roze bakje). Daar vond ik drie andere kleuren, helemaal leuk. 

Duurzaam én leuk
Omdat ik zo enthousiast ben over deze bakjes en vooral het duurzame aspect bewonder, wijs ik jullie graag op dit merk. De toetjes kosten € 1,99 per stuk. Zou je soortgelijke bakjes los kopen, dan betaal je waarschijnlijk een gelijke prijs, exclusief toetje. De bakjes doen het trouwens ook leuk op je bureau, gevuld met rolletjes washi tape. Of in de vensterbank met een klein plantje, eindeloos te gebruiken.

You Might Also Like

0 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.