Nieuwe Quotes bij Cardcetera

januari 10, 2017


Herinneren jullie je de serie Quotes kaarten van Cardcetera nog? Nog geen drie maanden geleden had ik de eer de allereerste negen exemplaren aan jullie te tonen. Astrid, eigenaresse van deze webshop, gaf toen al aan dat de serie regelmatig aangevuld zou worden met nieuwe kaarten. Of dat gelukt is? Absoluut! De Quotes familie bestaat inmiddels al uit 25 unieke kaarten. Uit de nieuwe collectie mag ik er vandaag enkele laten zien. Wederom zijn de ontwerpen zeer de moeite waard, zeker voor de postcrossers onder ons.


Voor elk wat wils
Hoe zat het ook alweer met deze serie? Uitgangspunt is de combinatie van tekst en beeld. Een inspirerende quote die versterkt wordt door een toepasselijke foto. Een mooie basis, want met zo'n concept kun je inderdaad alle kanten op. In een serie van 25 kaarten is er altijd wel een passende quote te vinden.


Liefde in de brievenbus
In de nieuwe collectie vind je dan ook tal van thema's. Gericht op de seizoenen en feestdagen, maar ook teksten waarmee je de ontvanger een hart onder de riem kunt steken. Passend bij de kracht van het versturen en ontvangen van post: een beetje aandacht, tijd en liefde. Naar mijn idee is er niet gekozen voor de standaard teksten of beelden en juist dat spreekt me aan. Een kaartje mag verrassen, je raken.


De Quotes kaarten bevatten nog een leuk extraatje, in de blog van afgelopen jaar liet ik het al zien. Op de achterzijde, waar je normaal de postzegel plakt, is de quote nogmaals afgedrukt. Ook werkelijk op het formaat van een postzegel. Onwijs leuk bedacht! De echte zegel plakken we er dus lekker naast. 

De volledige collectie Quotes kaarten kun je vinden in de online kaartenwinkel Cardcetera. De kaarten zijn met 90 cent per stuk fijn geprijsd. Tip: Bestel je een verrassingspakket van 10 kaarten, dan krijg je er 2 gratis.


Deze blogpost bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

You Might Also Like

0 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.