Unboxing Instagram kerstpakket

december 08, 2016


Volg je mij op Instagram, dan heb je gisteren gezien dat mijn werktafel bezaaid lag met cadeautjes. Dolle pret! Eigenlijk doe ik zelden mee aan winacties op social media. Ik hekel accounts waarop de ene na de andere 'share and win' actie voorbijkomt. Op mijn account uitsluitend eigengemaakte foto's. Hoe kom ik dan aan dit leuke pakket? Dewi behaalde onlangs de grens van 600 volgers. Ik feliciteerde haar en kwam er enkele dagen later achter dat ik daarmee een waanzinnig leuk pakketje had gewonnen. Surprise! 

Inspiratie voor swappers
De cadeautjes in het pakket zijn echter zo mooi ingepakt in kerstpapier, dat ik ze graag hier wil delen. Leuke inspiratie voor de creatievelingen die momenteel druk zijn met swaps in het thema Kerstmis.


Inpakken
Zelf ben ik dol op deze combinatie van kleuren. Het papier met de gouden dots heb ik zelf onlangs ook gekocht en zul je later deze week zien verschijnen in een blog over zelfgemaakte kerstkaarten. Mooi om te zien hoe zelfs iets simpels als een touwtje om twee kaarsen effect heeft. Het witte papier met de levensechte kerstbomen kun je vinden bij Søstrene Grene. De ronde kraft stickers zijn afkomstig van Xenos.


Uitpakken
Na de prachtig ingepakte pakjes stuk voor stuk te hebben bewonderd begon de pret van het uitpakken. Stempels, kaarsen, houten labels in de vorm van een ster, een heel klein notitieboekje, een zak thee en zoveel meer moois. De thee bleekt verpakt in een vensterzakje, o.a. verkrijgbaar bij HEMA. Goed bedacht!


Wat een fijne verzameling! Zo wonderlijk hoe Instagram zoveel positieve energie kan brengen. Mocht je nog op zoek zijn naar cadeautjes om een swap mee te vullen, werp een blik op bovenstaande chaos en laat je inspireren. Vooral bruikbare cadeautjes doen het goed. Het roze kaartje  kreeg ik trouwens ook van Dewi.


Laat de kerst beginnen!
Ik kom, mede door dit fijne pakket, al flink in de kerstsfeer. De swapmaatjes voor de mailswap van 'op ne zondag' zijn inmiddels bekend, dus daar kan ik op creatief vlak mee aan de slag. Leuk! Hoewel mijn swapmaatje in vrijwel alles het tegenovergestelde lijkt dan ikzelf, maar daar ligt een mooie uitdaging.

>> Zijn er hier meer postliefhebbers die meedoen aan de Kerstintechtmailswap?

You Might Also Like

1 reacties

  1. Wat een heerlijke verwennerij! Met alle zorg die jij aan je post en je blog besteed, heb je dat ook wel verdiend.
    Ik heb alle swaps en dergelijke met moeite voorbij laten gaan in verband met mijn examens. Ik maak wel met zorg en aandacht kadootjes en post voor mensen die ik ken (zoals collega's en blogvriendinnen).

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.