Vul je knutselkast op AliExpress

oktober 20, 2016


Nu de donkere dagen in aantocht zijn merk ik dat ik steeds vaker te vinden ben aan de knutseltafel. Heerlijk vind ik dat, met een kop thee en wat lekkers aan de slag met papier en stationery. Hoogste tijd om een oude rubriek nieuw leven in te blazen: Vul je knutselkast op AliExpress. Ik heb vier heel diverse items gevonden die ik absoluut de moeite waard vind. Leuk voor snailmail, maar ook fijn voor eigen gebruik.

Folie Tape
Mijn eerste tip is voor bovenstaand folie tape met rendieren print. Leuk voor de kerstdagen, bij het inpakken van cadeautjes of bij het maken van post. Folie tape is overigens weinig anders dan het normale washi tape, het gaat puur om de glinstering. Het materiaal is even sterk als het gemiddelde rolletje papiertape. Voor een rol van 10 meter betaal je circa € 1,19 via Top Living Crafts.


Paperclips
Een leuke aanvulling op het tape: deze set paperclips in de vorm van een rendierkop. Mocht je zo je twijfels hebben bij het in oktober aanschaffen van items voor Kerstmis, bedenk je dat bestellingen die je doet via AliExpress uit China moeten komen. Het kan tot 30 dagen duren eer je je bestelling in huis hebt. Wil je dus zeker zijn dat je in december aan de slag kunt, dan dien je nu te bestellen. De paperclips vond ik bij tobuy, voor een prijs van circa € 3,93 per doosje van 8 stuks.


Etui
Dit is toch wel één van mijn favorieten deze maand. Ken je mijn persoonlijke voorkeuren op het gebied van interieur en stationery, dan weet je dat ik dol ben op dit soort strakke designs in zwart en wit. Het etui heeft een afmeting van 20,5 bij 9,7 centimeter. Prima formaat voor op het bureau of voor in je werk- of schooltas. Je kunt een exemplaar bestellen voor circa € 3,18 bij Top Living Crafts (dezelfde als van het tape).


Enveloppen
Nog zo'n favoriet en eigenlijk iets wat ik altijd wel op voorraad heb: air mail enveloppen. Uiteraard gaat mijn voorkeur uit naar de originele versie, heel soms duikt er nog een stapeltje op bij de kringloopwinkel. Omdat ze steeds moeilijker verkrijgbaar zijn is deze koop een prima alternatief. Voor een set van 10 enveloppen in één kleur betaal je circa € 2,67 via Shenzen Book

Wat je moet weten over bestellen op AliExpress
Een bestelling doen? Het is mogelijk dat de voorraad van de verkoper beperkt is. Zodra een artikel is uitverkocht verdwijnt de advertentie. Lees je deze blog een aantal weken na publicatie, dan is het mogelijk dat niet alle links meer verwijzen naar het juiste artikel. In dat geval kun je zoeken op nieuwe advertenties met de termen uit de beschrijving. Vanwege de wisselkoers en aflopende aanbiedingen is het mogelijk dat prijzen per dag verschillen. De prijzen zoals in deze blog opgenomen zijn de prijzen van donderdag 20 oktober 2016.


Follow my blog with Bloglovin

You Might Also Like

0 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.