Vul je knutselkast op AliExpress: tape uit de fruitschaal

juli 27, 2016


Rolletjes washi tape, hoeveel heb jij er? Washi tape is er in zoveel kleuren, designs en breedtes. Een product dat je als papierliefhebber kunt blijven kopen. Niet al te duur en voor tig doeleinden te gebruiken. Ik herken het absoluut, want ook hier liggen de knutselbakken er vol mee. Vooral het aanbod op eBay en AliExpress blijft me triggeren. Zo nu en dan mag ik van mezelf een nieuw rolletje kopen. Afgelopen maand bestelde ik via AliExpress dit pastel roze tape met ananas design. De print doet lijken alsof de ananas met waterverf is ingekleurd. Leuk materiaal voor de zomerse snailmails!


Mijn keuze viel op het ananas design, maar de verkoper van dit tape heeft in dezelfde serie nog zeven andere fruitsoorten in de aanbieding. Tip van de dag! Dit tape heeft overigens de standaard maat: 10 meter lang en 1,5 centimeter breed. Voor het ananas tape betaalde ik omgerekend circa € 1,57. 

Wat je moet weten over bestellen op AliExpress of eBay
Een bestelling doen? Het is mogelijk dat de voorraad van de verkoper beperkt is. Mocht het rolletje van je keuze uitverkocht zijn, neem even contact op met de verkoper in kwestie. In de meeste gevallen is een aanvulling van de voorraad bespreekbaar. Let op: het kan tot 30 dagen duren eer je je bestelling in huis hebt, dit omdat de meeste verkopers op AliExpress en eBay zich in China bevinden.

Zijn jullie ook zo gek op washi tape? Hoe groot is de verzameling en waar koop je je rolletjes het liefst?

You Might Also Like

4 reacties

  1. De leukste uitvinding ooit denk ik. Vrolijk, handig, je kunt er tig dingen mee doen........
    Ik ben fan in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook een hele mooie! En de andere fruitsoorten ook <3
    Ik durf niet te bekennen hoeveel rolletjes ik heb. Mijn nichtje van 13 mag er in ieder geval soms een paar uitkiezen.
    Ik koop ze meestal in webwinkels, maar het liefst in het echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa deze is echt leuk! Het is dat ik pas nog een hele voorraad washitape heb gekocht, maar anders... haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.