ABC kaartenproject: groeien door te geloven in jezelf

februari 03, 2016


Hallo, daar ben ik weer!
De afgelopen twee maanden was het verdacht stil op mijn blog. Ik zat niet lekker in mijn vel en het bloggen, maar vooral het maken van post gingen me steeds meer energie kosten in plaats van dat ik er blij van werd. Reden om even een pauze in te lassen en pas op de plaats te maken. Inmiddels kan ik zeggen dat het beter met me gaat en is ook de zin om creatief bezig te gaan weer terug. Ik pakte de posthobby terug op met de letter G in het ABC kaartenproject, dat hier al eerder voorbij kwam. De G van Groeien door te Geloven in jezelf. Symbool voor de afgelopen periode.

Papier met een tweede leven
Het kaartje maakte ik door een tabblad uit een Flow Magazine te scheuren en deze op maat te snijden. Met fotohoekjes plakte ik de plaat op een gekleurd kartonnetje. Ook de saaie witte envelop kreeg een plaat uit Flow Magazine, passende binnen het thema. De tekst op de envelop bracht ik zelf aan. Ik gebruik nog altijd graag de typemachine bij het maken van post.

Ga ik vanaf nu weer vaker bloggen?
Ja, dat is wel de bedoeling. Welke invulling dat gaat krijgen en op welke frequentie dat gaat zijn, dat weet ik nog niet precies. Hopelijk tot binnenkort :-)

You Might Also Like

2 reacties

  1. Fijn om weer van je te lezen en te zien X
    En inspirerend als altijd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan weer! Tof dat je er weer bent :)

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.