Vul je knutselkast op eBay - november 2015

november 30, 2015


Op de valreep toch nog een november editie van Vul je knutselkast op eBay! Mijn blogplanning viel deze maand wat in het water, maar deze rubriek kan ik in elk geval afstrepen voor deze maand. Ik deed weer een rondje op eBay, op zoek naar nieuwe artikelen en met succes. Rolletjes tape, een reeks prachtige ansichtkaarten met Disney tafereeltjes, agenda stickers van de Finse serie De Moomins, en een mini paper punch in de vorm van de Eiffeltoren. Klinkt goed, toch?  

Glimmend en glanzend tape
Alsof de verzameling tape nog niet uit de klauwen loopt... Toch duiken er keer op keer weer nieuwe designs op die zeer de moeite waard zijn. Zo ook bij deze serie glimmend en glanzend tape. Een rolletje bevat 10 meter tape en is te bestellen voor circa € 1,69 (gratis verzending).

Verkoper: wangrea


Adembenemende plaatjes 
Oh ik vind ze werkelijk prachtig, deze ansichtkaarten met prenten uit Disney films. Klik vooral even door naar de advertentie, dan kun je de prenten beter bekijken. Herken je alle films? Deze set bestaat uit 10 verschillende kaarten in de standaard afmeting van 10 bij 15 centimeter. De set is te bestellen voor circa € 6,60 (gratis verzending). Omgerekend betaal je dus zo'n 66 cent per kaart.

Verkoper: angelwingsundefined.


Een zwak voor Finse trollen
De Moomins! Kennen jullie deze witte sprookjesfiguren? In Nederland zijn De Moomins vooral bekend door de tekenfilmserie, uitgezonden door de KRO. Als kind keek ik dolgraag naar de avonturen van Moomin, Snufkin en Little My. Onder de postcrossers zijn de kaarten van Moomin behoorlijk populair, begrijpelijk. Mocht jij net als ik ook een zwak hebben voor de verhalen: voor circa € 3,59 (gratis verzending) bestel je één van bovenstaande stickervellen.


Figuurtjes uit papier
Hoewel de mini paper punch al vaker voorbij is gekomen in deze rubriek ontdekte ik nu dat er ook een exemplaar bestaat dat de vorm van de Eiffeltoren uit papier perst. Tja, die kon ik natuurlijk niet laten liggen. Mocht je ook een paper punch in de vorm van de Eiffeltoren willen bestellen, of één van de andere 15 designs (appeltjes, sneeuwvlokken, tulpen... de keuze is reuze): voor circa € 0,70 (gratis verzending) krijg je er één thuisgestuurd. Let wel: de uitsnede van de pons meet circa 1 cm. Niet groot, maar dat maakt wel dat deze pons goed te gebruiken is bij het decoreren van ansichtkaarten, bijvoorbeeld voor postcrossing.

Verkoper: greenlans2014.


Lees je deze blog een aantal weken of maanden na publicatie, dan kan het zijn dat de verkoper in de loop van de tijd de prijzen heeft gewijzigd. Ook is het mogelijk dat een artikel, al dan niet tijdelijk, uitverkocht raakt. 
De prijzen in deze blog zijn de prijzen zoals deze op maandag 30 november 2015 vermeld staan in de betreffende advertenties.

You Might Also Like

2 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.