Sint tip: 12 cadeaus voor de snailmailer (max. 5 euro!)

november 17, 2015

Afgelopen zaterdag zette de Sint voet aan wal, dat zal niemand ontgaan zijn. Waar Sinterklaas gaat, daar zijn dikwijls ook zakken vol cadeaus te vinden. Kan jouw lijstje wel wat aanvullingen gebruiken, of speel je liever zelf voor Sinterklaas? Ik zocht 12 cadeautjes bij elkaar waar een papierliefhebber wel raad mee weet. Twaalf tips: variërend van stempels en inkt, tot rolletjes tape en klein gereedschap. En speciaal voor de Sinterklaas met klein budget: geen van de cadeaus is duurder dan 5 euro. Let's go!

Stempels en inkt


Stickers en tape
[6]
Alfabet stickers / HEMA / € 1,-
[7] Masking tape / via byBean / € 2,95
[8] Rol van 60 stickers / House Doctor via By Zenz / € 1,50

Gemak dient de mens
[9] Pons in de vorm van een ster (16 mm) / HEMA / € 1,25
[10] Enveloppenmal / via Inpakken en Uitdelen / € 4,95
[11] Schaar / IKEA / € 3,99
[12] Mini perforator (ideaal voor labels!) / Flying Tiger / € 1,-

Dat waren ze: twaalf cadeautjes voor de snailmailer, met een maximum van 5 euro per cadeau. Natuurlijk is het wel zo dat, wanneer je deze artikelen online koopt, er in de meeste gevallen verzendkosten bovenop het bedrag komen. Deze heb ik nu buiten beschouwing gelaten. Het merendeel van de artikelen is echter gewoon te koop in stenen winkels. Scheelt weer een paar cent :-)

You Might Also Like

1 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.