Instaswap 2015 Fall Edition: share some kindness

november 03, 2015


Het is de dag van de Instaswap! Gisteren ging de mijne op de post. De afgelopen weken liet ik hier en op Instagram zo nu en dan al wat zien. Vandaag dan het totale pakket met zeven cadeautjes. Voor mij als papierliefhebber was vooral het inpakken grote pret. Benieuwd naar het eindresultaat?



Herfst versus Ibiza Style
Omdat het de Fall Edition is moest er natuurlijk iets van herfst in de swap. Als cadeautje maakte ik met behulp van krijtverf o.a. een memobordje van een kleine boomstamschijf. Mijn swapmaatje is nogal van de Ibiza Style. Dat liet ik terugkomen door kleurige lintjes om de pakjes te wikkelen.



Weer die naaimachine...
Om het grootste pakje van kleur te voorzien maakte ik met een plaat uit een tijdschrift een kaart. De plaat plakte ik op een vel wit papierkarton. Voor een extra effectje maakte ik gebruik van de naaimachine, blijft leuk. Een ander DIY cadeautje dat ik maakte was een slinger van papieren cirkels, ook in elkaar gezet met behulp van de naaimachine. Ik laat 'm binnenkort zien in een DIY blog.



Wat zat er nog meer in de swap? 
Naast het memobord en de slinger maakte ik bovenstaande sleutelhanger van diverse lintjes. In een eerdere blog liet ik al twee kleurige notitieboekjes zien van Return to Sender. Verder pakte ik twee kaarsen in voor de donkere dagen, een stapel ansichtkaarten van Studio Inktvis en een setje inspiratiekaarten van Happinez.



Helemaal happy
Zeven cadeautjes op een rij! De swap is inmiddels ontvangen en mijn swapmaatje schrijft helemaal happy te zijn met haar Instaswap. Fijn! Ik wacht nog in spanning op de mijne. Hoewel ik het sowieso al een cadeautje vind te lezen dat mijn swap goed is ontvangen. Share some kindness!


En eh, dat leuke papier met blaadjes, eikeltjes en dennenappeltjes... waar is dat van?
De meest gestelde vraag bij de foto's die ik plaatste op Instagram. Voor wie zich afvragen waar het leuke papier van is: een fantastische printable gemaakt door grafisch ontwerpster Claire, van de website Fellow Fellow. Gratis en voor niets te downloaden en te printen. Over kindness gesproken :-)

You Might Also Like

2 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.