Vul je knutselkast op eBay - oktober 2015

oktober 06, 2015


Weer een maand verder, dus ook een nieuwe editie van Vul je knutselkast op eBay. Er zijn in de tussentijd weer heel wat leuke artikelen bijgekomen. Voldoende leuks om jullie te tippen. Van alfabet en cijfer stempels, tot een set van 56 mini ansichtkaarten met postzegel-design. Klinkt goed, toch?

Scheuren en plakken
De eerste tip is voor dit rolletje zwart-wit tape met grafische print. Ik heb 'm direct besteld, helemaal mijn stijl. De verkoper prijst dit design aan als 'Random Stripe'. Tja, daar zit een kern van waarheid in. Voor een rolletje van 10 meter tape betaal je circa € 1,34 (gratis verzending).

Verkoper: lycheebuy.


A, B, C...
De tweede tip voor deze maand is voor deze set stempels in houten bewaardoos. De set bevat alle 26 letters van het alfabet, enkele leestekens en de cijfers 0 tot en met 9. Een mooie en ook zeer complete set voor de stempelliefhebber die nog op zoek is naar een alfabet set. Ook de prijs is redelijk, voor deze set betaal je omgerekend circa € 8,02 (gratis verzending). Het doosje meet 15,8 x 6 cm. De stempels op zich hebben een afmeting van 1,3 x 1 cm, met een hoogte van 2,3 cm.



Postzegels plakken
Nu komen de liefhebbers van postzegels aan de beurt. Allereerst vond ik deze set van 6 velletjes stickers in postzegel-design. Op de zegels staan onder meer historische afbeeldingen uit landen als Spanje, België en Argentinië. Ieder velletje bevat gemiddeld 11 tot 12 stickers. Laten we stellen dat je met deze set een minimaal aantal van 66 stickers te plakken hebt. Voor de set van 6 velletjes betaal je circa € 2,69 (gratis verzending).

Verkoper: lycheebuy.


Postzegels versturen
Wanneer je veel post stuurt zijn dit soort grootverpakkingen ideaal. In eerdere edities van Vul je knutselkast op eBay liet ik er al verscheidene voorbijkomen. Deze set met postzegel-design was me echter nog niet eerder opgevallen. De set bestaat uit 56(!) postkaarten in formaat 5,2 x 8 cm. Iets kleiner dan we gewend zijn, maar daarom juist leuk om te gebruiken in snailmail. Er zitten postzegels uit allerlei landen bij, waaronder een Nederlandse molen met een waarde van 39 cent. Leuk om terug te zien! De set kaarten is te bestellen voor omgerekend circa € 6,23 (gratis verzending).

Verkoper: simbaneverland.


Lees je deze blog een aantal weken of maanden na publicatie, dan kan het zijn dat de verkoper in de loop van de tijd de prijzen heeft gewijzigd. Ook is het mogelijk dat een artikel, al dan niet tijdelijk, uitverkocht raakt. 
De prijzen in deze blog zijn de prijzen zoals deze op dinsdag 6 oktober 2015 vermeld staan in de betreffende advertenties.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Die stempelset is echt heel mooi en in zo'n mooi doosje! Pareltje!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.