Hoe staat het met de Instaswap 2015 Fall Edition?

oktober 21, 2015


Hoewel het hier op mijn blog de laatste dagen wat stil is ben ik op de achtergrond nog wel bezig met een en ander. Hoofdproject deze maand is de Instaswap 2015 Fall Edition. Na een succesvolle Spring editie keek ik erg uit naar de nieuwe Instaswap ronde, tot... Om een lang verhaal kort te maken, mijn swapmaatje bleek niet zo'n actieve Instagrammer. Op zich prima, maar uit haar feed kon ik maar weinig inspiratie halen. Dan maar gewoon wat herfstige dingen maken en hopen dat het goed valt? 


Mwah, ook niet echt een succesfactor. Dus klom ik in de pen en stuurde een kaartje met het verzoek om een moodboard. Daar gingen een paar dagen overheen, maar toen volgde er toch een verzameling van haar favorieten. Oh jee, compleet in Ibiza Style. Een stijl die het tegenovergestelde is van waar ik normaal graag mee aan de slag ga: zwart, wit en kraft. Goed, even wat inspiratie opdoen via Pinterest.

Beetje bij beetje kwamen de ideeën. Jep, dit gaat helemaal goed komen. Bij HEMA vond ik het eerste cadeautje: kleurrijke notitieboekjes in vrolijk design. Bij Zeeman kocht ik drie rolletjes lint, om straks de cadeautjes mee in te pakken. Volgens mij een prima combi met wit kraftpapier.


Tot mijn grote verbazing bleek ik in mijn voorraad knutselspullen toch nog het een en ander te hebben liggen dat volgens mij prima aansluit bij de stijl van mijn swapmaatje. De motivatie die ik eerder een beetje had verloren is weer terug. Mooie uitdaging, die Ibiza Style.

Op 2 november mogen de swaps op de post. Tot die tijd ga ik me vast en zeker vermaken met cadeautjes verzamelen, maken en inpakken. Ik heb een aantal (naar mijn mening leuke) DIY ideeën passende bij het thema. Hopelijk lukt het om ze allen naar tevredenheid uit te voeren. Wordt vervolgd!

You Might Also Like

1 reacties

  1. Lijkt me juist ontzettend leuk, een swap maken in een andere stijl, maar soms moet je er gewoon even in komen en dan stromen de ideeën vanzelf naar buiten. Succes met de swap en ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.