Giveaway van september: post voor Ageeth en Henny

oktober 04, 2015


Oorspronkelijk stond de uitslag van de giveaway van de kaartenserie Words van Cardcetera al veel eerder gepland. Wegens omstandigheden verloopt het bloggen momenteel wat chaotisch. Met een kleine vertraging hier dan toch de namen van de twee dames die ik hun favoriete kaart mag toesturen.


Voor Ageeth ligt de kaart van de cactus klaar. Ik heb je inmiddels via je blog gecontacteerd. 


Voor Henny ligt de kaart met het woord Wegwijzer te wachten om op de post te gaan. Mocht je dit lezen, stuur je me dan een mailtje met je adres? Dat kan via 365milestoparis@gmail.com.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ik geniet nu al van wat er komt! En ik hoop dat je 'omstandigheden' niet al te zorgwekkend zijn, X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vorige week al ontvangen en ik heb het nog even dicht gelaten, zo mooi. Dank je wel!
      Ik maak er eerdaags foto's van voor een DIY ;-)

      Verwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.