ABC kaartenproject: van Diva naar Eiffeltoren

oktober 28, 2015


We zijn weer een ronde verder in het ABC kaartenproject! Een heerlijk project om te doen. Het vraagt om flink wat creatief denkwerk en dat maakt het zeer uitdagend.

We hadden al de A van Antwerpen, de B van Borduren en Beginnen, en de C van Camera. Die laatste zette mijn maatje in dit project aan het denken en zo kwam ze bij de D van Diva. Leuk! Die D van Diva deed mij dan weer denken aan de quote van diva Audrey Hepburn: "Paris is always a good idea". En hup, het idee voor de E van Eiffeltoren was geboren. Geinig hoe je elkaar zo weet te inspireren.


Ook de D van Diva was een waar kunstwerkje. Goed bedacht, met de definitie uit het woordenboek onder de prachtige foto van diva Brigitte Bardot (uiteraard met camera in de hand).

Ik kijk al uit naar het volgende rondje! Mocht je het leuk vinden: ons ABC kaartenproject is ook te volgen via Instagram, met de hashtag #abckaartenproject.

You Might Also Like

4 reacties

  1. He hoi, je vergeet jouw mooi bruggetje van borduren naar een geborduurde camera! ;-); voor mij de inspiratiebron voor het maken van een link tussen de kaartjes. Mijn idee voor de 'F' krijgt inmiddels vorm :-). Weer ceatief denken, maar heel leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo ontzettend mooi. Ik vind het echt knap hoe je al die samenstellingen weer weet te maken :-).

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.