Vul je knutselkast op eBay - september 2015

september 06, 2015


Daar is ie weer: een nieuwe editie van Vul je knutselkast op eBay. In deze september-editie tips voor in totaal 12 rolletjes tape, plus een set van 80 stickers in postzegel design.

Sparkle and shine!  
Deze rolletjes tape met goudkleurig design zijn absoluut mijn favoriet van deze maand en ik ben vrij zeker dat ik daarin niet de enige ga zijn. Ze zijn op het moment allemaal nog op voorraad, maar mocht je ze willen bestellen: wacht niet te lang. De verkoop van dit soort producten gaat meestal heel hard. Per rolletje van 10 meter betaal je circa € 1,60 (gratis verzending). 

Verkoper: wangrea.


Happy Halloween
Halloween, je vindt het geweldig of je vindt het helemaal niets. Mocht je wel graag post willen maken in griezel thema dan kun je je hart ophalen. Deze verkoper heeft diverse rolletjes tape op voorraad die allen perfect zijn voor een griezelige snailmail. Een gemiddelde eBay bestelling doet er zo'n 30 dagen over om in Nederland aan te komen. Bestel je deze week, dan heb je ze ruim voor 31 oktober in huis. Per rolletje van 5 meter betaal je circa € 0,89 (gratis verzending).

Verkoper: enough999.
Plakken, niet likken
Sets als deze zijn er in allerlei designs. Vorige maand liet ik ze al zien met afbeeldingen van Le Petit Prince. Deze maand is het de beurt aan deze kleurrijke set met diverse getekende afbeeldingen. Ook goed te gebruiken bij postcrossing, vanwege het postzegel formaat. Dat neemt niet zoveel ruimte in op een  kaart. Deze set bevat voor ieder thema of iedere gelegenheid wel iets. Voor dit vel met in totaal 80 stickers betaal je circa € 0,89 (gratis verzending).

Verkoper: tinaforyou.


Zeg Roodkapje...
Echt iets voor in een sprookjes snailmail: tape met tekeningen van roodkapje en de boze wolf. Hoewel, boos? Het tafereeltje ziet er tamelijk zoet uit. De tekeningen doen me denken aan de illustraties uit de kinderboeken van de jaren 50 en 60. Zo heerlijk vintage, ik hou d'r van. Voor een rolletje van 10 meter betaal je circa € 1,37 (gratis verzending). Klik je door naar de advertentie dan vind je daar nog veel meer designs, in diezelfde 'vintage' tekenstijl. Erg leuk!

Verkoper: wangrea


Lees je deze blog een aantal weken of maanden na publicatie, dan kan het zijn dat de verkoper in de loop van de tijd de prijzen heeft gewijzigd. Ook is het mogelijk dat een artikel, al dan niet tijdelijk, uitverkocht raakt. De prijzen in deze blog zijn de prijzen zoals deze op zondag 6 september 2015 vermeld staan in de betreffende advertenties.

You Might Also Like

4 reacties

  1. Ik krijg altijd last van pure hebzucht bij het zien van 'nieuwe' masking tapes!
    Mijn knutselkast is flink gevuld (o.a. met wel 100 masking tapes), maar er is vast nog wel een plekje vrij ;-)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig ik heb dje stickertjes net gister gekocht op een marktje! En die tapejes zijn ook leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaaargggghhhhhhh zo slecht dit (heb ze meteen besteld....)
    Dank voor de tips!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die eerste tapejes! DIE MOET IK HEBBEN.

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.

Blogarchief