Snailmail tip: enveloppen vouwen met cadeaupapier

september 25, 2015


Gisteren liep ik in de Action tegen dit geweldige cadeaupapier aan. Leuk die vosjes! Daar valt weer heel wat herfstige post mee te fabriceren. Bij het maken van snailmail maak ik graag gebruik van cadeaupapier. Het is niet al te duur en de variaties zijn eindeloos, met de meest leuke en mooie prints. Vandaag toon ik je vier van mijn favoriete rollen papier. Allen zijn op het moment nog verkrijgbaar in de winkels, dus ook jij kunt met hetzelfde papier aan de slag.


Wat een liefde! Deze rol bedrukt kraftpapier vind je bij HEMA. De grote rol kraft tape is afkomstig van OzizO. De hartjes variant is niet meer op voorraad, maar er zijn nog wel andere leuke designs verkrijgbaar. Voor snailmail, maar ook voor het inpakken van cadeautjes voor Sinterklaas en Kerstmis.


Ik vind dit wel zulk fijn papier! Het is net wat dikker, waardoor er heel prettig mee te werken is. Het grafische patroon is op zoveel manieren te combineren. Dit papier vind je bij V&D.


De laatste rol is afkomstig van Xenos. Wederom een grafisch patroon. Xenos heeft in de laatste maanden haar aanbod papierwaren flink vergroot en met positief resultaat. Wat is er veel leuks te koop! Ik vouw vrolijk verder, dan kunnen er straks weer heel wat gevulde enveloppen de deur uit.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Mooi papier!
    Ik vind mat papier het mooist om mee te werken, jij?

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.

Blogarchief