Snailmail tip: De Gouden Boekjes op kinderpostzegels

september 20, 2015


Aankomende woensdag is het weer zover: duizenden kinderen uit groep 7 en 8 gaan op pad voor de verkoop van de jaarlijkse kinderpostzegels. Dit jaar sieren de vrolijke afbeeldingen van de Gouden Boekjes de kinderpostzegels. Naast postzegels zijn er ook diverse pakketjes kaarten te bestellen: kinderkaarten met afbeeldingen van De Gouden Boekjes, kaarten voor de feestdagen en 'altijd goed' kaarten voor diverse gelegenheden. Dat belooft veel goeds!

Steun aan kwetsbare kinderen 
Naast de mooie plaatjes is er nog een veel belangrijkere reden waarom je deze zegels niet zou mogen negeren. Kinderpostzegels worden al sinds 1948 verkocht. Met de opbrengst van de actie steunt Stichting Kinderpostzegels Nederland projecten in binnen- en buitenland waarin bescherming en ontwikkeling van kwetsbare kinderen centraal staan. Post versturen én tegelijkertijd een goed doel steunen, dat klinkt me goed in de oren. 

Bestellen dus!
Draag met jouw bestelling bij aan een betere toekomst voor kwetsbare kinderen in binnen- en buitenland. De verkoop aan de deur loopt van woensdag 23 september (vanaf 12.00 uur) tot en met vrijdag 2 oktober. Mocht je de kids aan de deur missen: de zegels en kaarten zijn vanaf woensdag ook online te bestellen. Vanaf woensdag 4 november worden de bestellingen vervolgens aan huis bezorgd.

You Might Also Like

3 reacties

  1. Prachtig vind ik ze! Mijn jongste gaat ze verkopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt wel leuk! De kids mogen echt aanbellen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.

Blogarchief