Vul je knutselkast op eBay - augustus 2015

augustus 15, 2015


Ook augustus gaat niet voorbij zonder editie van Vul je knutselkast op eBay. Deze maand tips voor washi tape in diverse fleurige designs, papieren cadeauzakjes, postzegel stickers van Le Petit Prince en sluitstickers van kraftpapier met opdruk. En zoals je gewend bent: allen voor kleine prijsjes.

10 meter washi tape
Deze advertentie geeft de keuze uit maar liefst 30 designs washi tape. Ieder rolletje omvat 10 meter tape en is de standaard 1,5 centimeter breed. Mijn favoriet? De ijsjes!

Prijs:
ongeveer € 1,07 (gratis verzending)
Verkoper: fay_gr8_biz




25 zakjes van papier
Leuk om de goodies of de brief zelf in te steken als onderdeel van een snailmail. Er zijn acht verschillende kleuren beschikbaar. Verkoop gaat per set van 25 of 50 stuks.

Prijs: ongeveer € 1,58 - 25 stuks / € 3,15 - 50 stuks (€ 0,22 verzendkosten)
Verkoper: zysysy2012
 

4 velletjes vol kleine prinsjes
Kennen jullie de verhalen van Le Petit Prince, of in het Nederlands De Kleine Prins? De illustraties zijn misschien nog wel bekender dan het verhaal op zich. Ik vond tijdens het zoeken naar stickers deze velletjes postzegel stickers met illustraties van Le Petit Prince. Prachtig!

Prijs: ongeveer € 0,89 (gratis verzending)
Verkoper: hidream2011


12 keer 'Thank You'
De laatste voor deze maand: 12 sluitzegels van kraftpapier met 'Thank You' opdruk. Leuk als sluitzegel, of als decoratie op cadeautjes. De stickers hebben een diameter van 3,5 cm.

Prijs: ongeveer € 0,68 (gratis verzending)
Verkoper: ba.th89


Lees je deze blog een aantal weken of maanden na publicatie, dan kan het zijn dat de verkoper in de loop van de tijd de prijzen heeft gewijzigd. Ook is het mogelijk dat een artikel, al dan niet tijdelijk, uitverkocht raakt. De prijzen in deze blog zijn de prijzen zoals deze op zaterdag 15 augustus 2015 vermeld staan in de betreffende advertenties.

You Might Also Like

3 reacties

  1. Fijne hebbedingen weer!
    Blijven deze (goedkope) masking tapes goed plakken? Mijn ervaring is dat de MT masking tapes dat in ieder geval heel goed doen. De andere (merken) vallen mij tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het MT tape is inderdaad erg prettig. Tot nu toe zijn mijn ervaringen met tape gekocht via eBay ook prima. Ik let er wel op dat ik uitsluitend papiertape koop, dan zit het vaak wel goed.

      Verwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.

Blogarchief