Snailmail tip: knutselpapier in de Kruidvat sale

augustus 11, 2015


Bij Kruidvat vond ik net voor het weekend dit geweldige pakket aan papierwaren. Pakketten met 50 velletjes papier in diverse designs, papierblokken, patronenkarton, stickers en een complete snailmail set met briefpapier, enveloppen en etiketten. Genoeg leuks en ook nog eens met 50% kassakorting. 

Ik heb mij laten vertellen dat niet ieder filiaal deze spulletjes in het assortiment heeft, het zijn immers opruimingsartikelen. Maar allicht toch een kijkje waard. Met deze voorraad is weer heel wat snailmail te maken, leuk! Voor de liefhebbers een aantal detailfoto's van de designs:


Het snailmail pakket bevat 10 velletjes briefpapier, 10 enveloppen, 10 adresetiketten en een stickervel. Er zijn twee designs beschikbaar. Prijs met korting: slechts € 1,49. Ben je net als ik voorstander van hergebruik dan weet je de kartonnen verpakking vast ook goed te gebruiken ;-)


Dan het pakket van 50 vellen in 5 verschillende patronen. Ook hier zijn twee designs verkrijgbaar. Het is van dat gladde papier, ideaal voor het vouwen van enveloppen.


En tot slot het papierblok (20 designs, zowel met glitter en folie als geprint design), het stickervel (ideale sluitstickers voor de enveloppen) en het blok met patronenkarton (24 velletjes in 6 designs).

Voor het complete pakket dat je hier op de foto's ziet betaalde ik in totaal € 6,20. Koopje!

You Might Also Like

2 reacties

  1. Mooi is dat hè, die washi stickers was ik ook al tegengekomen en heb twee setjes gekocht: deze met vosjes/andere dieren en een setje met thee/roosjes thema. Fijne aanbiedingen! Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.

Blogarchief