Bienvenue, een dikke merci en hello August

augustus 01, 2015


En zoef... weer een maand voorbij! De maand juli was een bijzondere: ik vierde mijn afstuderen en pakte het bloggen op 365 Miles to Paris weer op. In juli verschenen er 15 blogs, om de dag één. 

In augustus ga ik vrolijk verder met het om de dag bloggen. En ik heb heel wat leuks in petto, al zeg ik het zelf. Hoe vinden jullie het trouwens, het om de dag bloggen? Gaat het te snel of is het bloggen op deze frequentie meer dan prima?

Voor vandaag heb ik een kleine terugblik op de meest gelezen blogs van juli. Plus alvast een klein voorproefje op het leuks dat gaat komen. Veel snailmail, DIY, kringloopgeluk en een toffe winactie!

Toppers van de maand juli
Jullie favorieten? De rubriek 3x leuk... van papier kon op veel lezers rekenen. Maar ook de blog waarin ik mijn afstuderen aankondigde belandde in de top drie. Vind ik leuk! Via deze weg nogmaals bedankt voor de felicitaties. Ik vier nog steeds feest :-)


Kleurboeken en aardbeienvelden
Wat deze twee met elkaar te maken hebben? Op het eerste gezicht helemaal niets. Beiden vond ik terug in de zoekopdrachten van deze maand. Precies een jaar geleden in juli schreef ik een review van The London Colouring Book. Met dit kleurboek bezoek je in feite alle hoogtepunten van Londen. Zo nu en dan pak ik het boek er eens bij. Stiekem is kleuren toch best rustgevend.


In de zoekresultaten verscheen ook de zoekopdracht 'plukvelden aardbei'. Het is er het seizoen weer voor. Twee jaar terug in juli schreef ik over een bezoek aan de Manderveense Aardbei, waar je zelf aardbeien kunt plukken. Absoluut een aanrader en een perfect uitje met kinderen.


Augustus, maand van...
Als onderwerpen noemde ik al snailmail, DIY en kringloopgeluk. Deze drie vormen al heel lang de basis van 365 Miles to Paris. Nu ik geen tijd meer hoef te besteden aan een studie ben ik weer volop bezig met papier, stempels en tape. Het resultaat daarvan zie je deze maand langskomen in diverse blogs.

Afgelopen maand experimenteerde ik met het plaatsen van enkele glutenvrije recepten. Ook deze komen terug. Voortaan is iedere blogzondag een bakdag! Deze maand zijn dat er twee.

Ook de link met prachtig Parijs zal deze maand niet ontbreken, met onder meer een boekreview van een prachtig koffietafelboek vol mooie Franse plaatjes. Tot slot mag ik één van jullie deze maand verblijden met een DIY pakket van Bedeltjes Online. Daarover heel binnenkort meer :-)

Bienvenue en een dikke merci
De bezoekerscijfers stijgen met de dag en ook het aantal vaste volgers groeit. Zowel nationaal als internationaal, want halverwege de maand kreeg ik de vraag of ik een vertaalknop wilde installeren. Maar natuurlijk! Dus bij deze een warm welkom aan alle nieuwe volgers,  bienvenue.

Ook een dikke merci aan de trouwe lezers. Voor de lieve reacties die jullie achterlaten onder de blogs, het liken en delen van links via Twitter, Facebook en Instagram. Jullie maken mij zo blij!

You Might Also Like

4 reacties

  1. Wauw wat leuk dat het zo goed gaat met je blog!! Om eerlijk te zijn heb ik helemaal niet gemerkt dat de berichten om de dag kwamen, dus vond het niet te snel! Weet alleen dat ik het elke keer weer leuk vind om een artikel van jou blog in mijn bloglovingfeed te zien!
    Leuk ook zo'n terugblik op een maand en de favorieten daarvan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lieve reactie! Dankjewel.
      Grappig dat de frequentie niet zo is opgevallen. Goed teken denk ik :-)

      Verwijderen
  2. Doe zo verder! Ik kijk al uit naar je volgende posts, vooral die rond snailmail :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is nog eens een mooie motivatie om op deze weg door te gaan met bloggen. Lief, dankjewel!

      Verwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.

Blogarchief