Vul je knutselkast op eBay - juli 2015

juli 10, 2015


Hebben jullie nog ruimte in de knutselkast? Ik vond weer vier leuke items op eBay die er niet in zullen misstaan. Van rolletjes basic tape tot vrolijk gekleurd briefpapier, voor elk wat wils.

Tape in alle kleuren van de regenboog
Eerlijk is eerlijk, tape kun je eigenlijk nooit genoeg hebben. Is het niet om je post te decoreren, dan is het wel ideaal om een envelop mee dicht te plakken, of een toffe poster mee aan de muur te hangen. Deze set bestaat uit 10 rolletjes in bovenstaande kleuren. Ieder rolletje bevat 5 meter aan tape. Wat is nu het handige van deze set? Een standaard rolletje tape is circa 1,5 cm breed. Deze rolletjes zijn iets minder breed, namelijk 0,7 cm. Ideaal voor gebruik op ansichtkaarten, waar je vaak toch al weinig ruimte hebt. Wat kost zoiets? Voor een set van 10 rolletjes betaal je circa € 1,88 (gratis verzending).

Verkoper: eshop0909.


Een geheime boodschap
Geef je kaartjes een extraatje mee door de geschreven tekst te verstoppen achter een krasplaatje. Leuk om te zien, maar ook leuk om te ontvangen. Deze set bestaat uit vier stickers in verschillende afmetingen, waarvan drie in hartvorm en een in de vorm van een tekstwolk (zoals op bovenstaande foto). De verkoper zegt de vormen random te verzenden, dus het is even afwachten welke stickers je precies ontvangt. Per vier stuks betaal je circa € 0,70 (gratis verzending).

Verkoper: buybao88.


Speciaal voor de autoliefhebbers
Nu weet ik dat er hier een aantal snailmailers meelezen die heel blij worden van oldtimers, in het bijzonder het Volkswagen busje. Speciaal voor die lezers heb ik deze set kaarten geselecteerd voor deze editie van Vul je knutselkast op eBay. De set bestaat uit 54 mini kaarten (afmeting 5,7 x 8,7 cm). Van Volkswagen busjes tot de klassieke Amerikaanse schoolbus, als liefhebber kun je je hart ophalen. De set van 54 kaartjes is te bestellen voor circa € 5,41 (gratis verzending).

Verkoper: simbaneverland.


Vrolijk briefpapier
Briefpapier lijkt wat schaars te zijn op eBay. Ik kom maar weinig sets tegen die qua inhoud en design de prijs waard zijn. De set op de foto heeft in ieder geval een vrolijk design en past in tal van thema's. Bestel je deze set dan ontvang je 6 vellen briefpapier en 3 enveloppen. Per velletje (afmeting van circa 14 x 21 cm) is één zijde voorzien van lijntjes. Klik je door naar de advertentie dan zul je daar diverse afbeeldingen vinden die beide kanten van de velletjes tonen. Deze set briefpapier is te koop voor circa € 4,28 (gratis verzending). Per design betaal je dus circa € 1,42. Op zich een redelijke prijs.

Verkoper: twomysterybox.

Lees je deze blog een aantal weken of maanden na publicatie, dan kan het zijn dat de verkoper in de loop van de tijd de prijzen heeft gewijzigd. Ook is het mogelijk dat een artikel, al dan niet tijdelijk, uitverkocht raakt. De prijzen in deze blog zijn de prijzen zoals deze op vrijdag 10 juli 2015 vermeld staan in de betreffende advertenties.

You Might Also Like

3 reacties

  1. Oehh...die rolletjes tape wil ik voor mijn nieuwe schoolspullen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook een leuk idee zeg! Ik heb dan zelf geen schoolspullen meer, maar natuurlijk wel een agenda. Je brengt me op ideeën :-)

      Verwijderen
  2. Oh dat briefpapier is leuk! :) vrolijke spulletjes heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.

Blogarchief