Start the day with a smile and finish it with champagne

juli 01, 2015


Zelden deel ik persoonlijke foto's op mijn blog, maar vandaag maak ik een uitzondering. Het is feest! Afgelopen maandag mocht ik aan het einde van de middag (ja, die dag duurde lang!) mijn scriptie verdedigen. Oh wat was ik nerveus...

Gelukkig bleek dat compleet onnodig, want het ging meer dan prima. Eerst mocht ik mijn verhaal doen, vervolgens werden er vragen gesteld door de beoordelingscommissie. Daarna begon het wachten, ik werd naar de gang gestuurd en de commissie ging in overleg. Spannend, maar gelukkig was het onwijs gezellig op de gang met medestudenten die ook moesten wachten op hun beoordeling. Gedeeld leed is half leed, niet? 

Van leed is echter geen sprake. Eenmaal terug in het lokaal kreeg ik van mijn afstudeerbegeleider met brede lach mijn beoordeling te horen. Ik ben afgestudeerd met een prachtige 9 als eindcijfer. Onverwacht hoog, maar oh wat ben ik trots! Thuis ging de vlag uit en kwam er taart op tafel, heerlijk Hollands haha. En nu? Over twee weken ontvang ik mijn diploma en daaropvolgend zal het feest nog wel even voortduren. Niet alleen thuis, maar ook op 365 Miles to Paris. Want, nu ik geen tijd meer hoef te besteden aan een aandacht vragende studie is er ook heel wat meer tijd om te bloggen. Leuk!

You Might Also Like

16 reacties

  1. Gefeliciteerd! En heerlijk die Hollandse traditie van de vlag uit en je tas er aan. Dat moest bij mij ook toen ik afgestudeerd was!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Laura! Haha, ja die tas... stiekem ook wel heel erg leuk.

      Verwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd en wat een leuk outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach, wat lief dat je dat zegt! Ik woon deze dagen zo'n beetje in mijn maxi dress, heerlijk.

      Verwijderen
  3. Wauw wat goed zeg!! Gefeliciteerd met dit mooie resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lief bericht. Bedankt, Sylvia!

      Verwijderen
  4. Wat een ontzettend goed nieuws! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Ilse! Ik ben er ook heel blij mee :-)

      Verwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd, dit is echt prachtig nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Dina! En of het prachtig nieuws is :-)

      Verwijderen
  6. Ik ontdek net je blog, maar wat heb je een leuke en moooie blog!!!
    En natuurlijk Gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Van harte welkom en bedankt voor je compliment en felicitatie :-)

      Verwijderen
  7. Nog een dikke proficiat! Heb je goed gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.

Blogarchief