3x leuk... van papier (week 31)

juli 28, 2015


Tja, de cactus. Eigenlijk hilarisch dat zelfs planten onderhevig zijn aan trends. Niet alleen halen we ineens massaal cactussen in huis, ook op het gebied van papier weet dit prikkende plantje zijn weg te vinden. En ik doe gezellig mee, want ik vind zo'n cactus best een stoer ding. Dat ie weinig water nodig heeft is voor deze chaoot natuurlijk ook een dik pluspunt. Het wekelijkse 3x leuk... van papier staat deze week geheel in het teken van de cactus. Met een toffe printable, kaartjes en stickers. Hoezee!

Met een vlaggetje
In het bezit van één of meerdere cactussen? Maak ze nog leuker met deze te gekke vlaggetjes met toepasselijke quotes. Deze gratis printable is een ontwerp van Elze, die je dan weer kunt kennen van haar blog EverythingElze.com. Downloaden? Bekijk de bijbehorende blogpost: Prickly Valentine.


Met korting 
Van zwart-wit gaan we naar kekke kleurtjes! Dit zijn de cactus kaartjes van ByBean. Leuk om te versturen, te ontvangen of thuis neer te zetten. Ik wil ze allemaal! Jij ook? Gelukje: de kaartjes zijn onderdeel van de summersale en afgeprijsd van € 1,50 naar € 1,- per stuk.


Met plaklaag
Lege pagina's in je agenda? Of plak je graag stickers op uitgaande post? Op Etsy kwam ik deze gezellige mini cactussen tegen. Leuk voor de liefhebbers van Kawaii! Bestellen? De stickers zijn per set van 32 stuks te vinden in de Etsy store van Stickeriffic. De prijs: € 3,24 (exclusief verzendkosten).



You Might Also Like

2 reacties

  1. Oooooh wat leuk allemaal!! Toch een kleine voorkeur voor de stickertjes :)

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.

Blogarchief