3x leuk... van papier (week 30)

juli 24, 2015


Via Instagram zijn heel wat tips te vinden voor leuke koopjes. Zo kwamen er afgelopen week diverse tips voor papier en stempels voorbij, verkrijgbaar bij Xenos. Ik kon het niet laten even een kijkje te nemen en zwichtte onder meer voor deze twee rollen cadeaupapier. Vandaag dus een iets andere 3x leuk... van papier dan jullie gewend zijn. Geen losse tips, maar drie tips voor Xenos producten:

Cadeaupapier
Zwart en wit + een grafische print. Dan ben ik al snel fan. Voor een rol van 2 meter cadeaupapier betaal je slechts 49 cent. Uiteraard leuk voor het inpakken van cadeautjes, maar ook prachtig papier voor het maken van enveloppen en zakjes voor snailmail. Al vraagt de dikte, of het ontbreken daarvan, wel om een voorzichtige behandeling. Maar oh, wat een fijne printjes! En er is meer:

Foto: bijsaab


Stempels 
Xenos heeft ons al vaker verrast met een collectie stempels, maar nooit zo uitgebreid als nu. Leuk is de collectie zeker, want het zijn echte snailmail stempels. Met teksten als 'You've got mail' en 'Lieve groetjes' weet een beetje postliefhebber wel raad. Ook aan stempels voor verjaardagspost is gedacht. Voor kleine stempels betaal je 99 cent per twee, de groteren zijn verkrijgbaar vanaf € 1,29.

 
Foto: senjipolko

 Foto: filofaxina

Cadeautasjes 
De opvallende kijker heeft ze vast al gespot op de foto bij het cadeaupapier: het cadeautasje. Verkrijgbaar in het zelfde design als de rol wit cadeaupapier met zwarte hartjes. Ze zijn er in diverse formaten. In de winkel vind je nog meer designs, waaronder ook tasjes van kraftpapier. De exacte prijzen en formaten moet ik je even schuldig blijven, maar als ik het me goed herinner zijn de tasjes al verkrijgbaar vanaf 39 cent. Verbeter me gerust als jij beter op de hoogte bent dan ik :-)

Foto: frauschndr

Zit er iets voor jullie tussen? Ik zal binnenkort eens aan de slag gaan met het cadeaupapier. Blog volgt! 

Snailmail oproep
Voor alle lezers die mij naar aanleiding van de snailmail oproep een mail hebben verzonden: ik reageer na het weekend. Bij deze alvast bedankt voor jullie enthousiaste reacties, erg leuk om te lezen. Mocht je nog willen reageren, dat kan nog steeds: 365milestoparis@gmail.com.

Fijn weekend allen! 365 Miles to Paris is er zondag weer met een verse blog.

You Might Also Like

4 reacties

  1. Dat hartjespapier lijkt me geweldig om mijn boeken te kaften.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he al die spullen bij xenos?! Heb gister ook het hartjespapier gekocht, samen met nog leuke stickers van kraftpapier (ook te zien op mijn blog) maar zag nog veel meer leuke dingen, alleen die linker rol papier van jou heb ik niet gezien, dus dat wordt binnenkort misschien nog maar een keer kijken, haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat hartjespapier <3 heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.

Blogarchief