3x leuk... van papier (week 28)

juli 08, 2015

 
Als kind mocht ik iedere zomer een vakantieboek uitzoeken. Kennen jullie dat? Zo'n boek vol spelletjes en strips van je favoriete tv-figuur? Ze zijn nog volop te koop. Niet alleen voor kinderen, maar ook voor volwassenen is er van alles op de markt. Dat blijft niet enkel bij een gezellig vakantieboek, er zijn complete stationery pakketten verkrijgbaar in zomers thema. Jezelf eens verwennen met zo'n pakket? Ik zocht er voor deze rubriek drie uit die me de moeite waard lijken. Komen ze!

Studio Stationery Kit - Summer Edition
Het is zomer! Studio Stationery viert dat op geheel eigen wijze met de Summer Edition van de Studio Stationery Kit. Een pakket met daarin 17 verschillende producten in zomers design.


Vijf postkaarten, een dubbelzijdige mini poster, twee notitieblokjes, een vulpotlood met gum, drie te gekke buttons en vijf rolletjes tape. Daar kom je de zomer wel mee door! Deze Summer Edition is te bestellen via de website van Studio Stationery voor een prijs van € 19,95.

Oktoberdots Mysteriebox of Verrassingspakket
Ook bij Oktoberdots zijn momenteel pakketten te bestellen. Eigenaresse Babet heeft wilde plannen voor een vernieuwde collectie en is daarom onlangs gestart met een grote opruiming. Behalve dat je op een groot deel van de collectie al korting ontvangt, is het ook mogelijk voordeel te behalen door een mysteriebox aan te schaffen, of een verrassingspakket in een bepaald thema. Goed bedacht!


Zo zijn er mysterieboxen te bestellen in drie verschillende prijsklassen, van 15 tot 40 euro. Een grote verrassing wat je uiteindelijk ontvangt, want Babet stelt de box persoonlijk voor je samen. Wil je liever iets meer zekerheid, dan zijn de verrassingspakketten per thema een goede keus. Er zijn zes verschillende thema's beschikbaar. Let wel, het gaat om limited edition pakketten. Er zijn er slechts enkele beschikbaar. Bestellen doe je via de webshop: Oktoberdots Shop.

Flow Vakantiebox 2015
De Flow Vakantiebox 2015 kan natuurlijk niet ontbreken in het rijtje. Al meerdere jaren voorziet Flow Magazine haar lezers van een zomerspecial en dat is ook dit jaar niet anders.


In de Vakantiebox vind je natuurlijk het Flow vakantieboek, maar ook diverse extra's als een vakantiedagboek, kleurplaten, een puzzelboekje, raamstickers en diverse ansichtkaarten. De Flow Vakantiebox is te koop voor € 12,95. Online te bestellen in de Flow Shop, maar ook verkrijgbaar in diverse boekhandels en supermarkten.

Welk pakket zou jij kiezen, om de zomer creatief mee door te komen?

Disclaimer: De in deze blog gebruikte afbeeldingen zijn eigendom van het bij de afbeelding genoemde bedrijf.
Geen van de genoemde producten is onderdeel van sponsoring.

You Might Also Like

6 reacties

  1. Reacties
    1. Ha Leone, jij komt de zomer zeker wel door! Ik zou ook niet kunnen kiezen.
      Veel lees- en knutselplezier gewenst :-)

      Verwijderen
  2. Oeeh, die Studio Stationary Kit lijkt me erg leuk! Vooral die watermeloenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel! De flowboeken zijn eigenlijk altijd een goed idee voor de zomer, maar dat pakket van studio stationary lijkt me ook super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh het Flow vakantie boek! Die wil ik ook weer heel graag hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De vakantiebox lijkt me heel leuk! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.

Blogarchief