Vul je knutselkast op eBay - juni 2015

juni 19, 2015


Vul je knutselkast op eBay staat deze maand in het teken van stempels. Ik vond op eBay twee setjes met te gekke poststempels. Perfect voor snailmail! Ook vond ik stempels met diverse teksten die zeker van pas komen bij het maken van post.

Postzegels om te stempelen
Allereerst setje nummer 1 van de poststempels. Zijn ze niet gaaf? Bovenstaande set bestaat uit zes stempels en kost omgerekend circa € 3,06 (gratis verzending). Extra leuk vind ik de blanco postzegel stempel in de linkerbovenhoek. Die vraagt om een creatieve invulling!

Verkoper: mhestore2009.


Post uit Berlijn, Londen of Parijs
Setje nummer twee! Al net zo leuk als de eerste. Mijn favoriet uit deze set is de 'By Air Mail' stempel. Leuk in combinatie met knutsels gemaakt met oude landkaarten. Zien jullie het plaatje voor je? Dit is zeker een set die ik zelf ook ga bestellen. Deze tweede set is zelfs nog iets goedkoper dan de eerste. Je kunt 'm bestellen voor een prijs van omgerekend circa € 2,49 (gratis verzending).

Verkoper: mhestore2009.


Een lieve boodschap op de envelop
Deze advertentie bevat stempels in diverse designs. Neem nu de tweede stempel met de tekst 'You are my sunshine". Een leuke boodschap om op de envelop te stempelen. Of 'Made with love', dat omvat immers prima de boodschap van snailmail. De stempels hebben een afmeting van 7 bij 2 cm. Per stuk zijn ze te bestellen voor een prijs van omgerekend circa € 1,31 (gratis verzending).

Verkoper: mhestore2009.


Verjaardagspost of een bedankje
In deze vierde en laatste set vind ik vooral de stempels met teksten leuk. Neem nu de stempel met de tekst 'Happy Birthday'. Ideaal bij het maken van verjaardagspost! Deze stempels zijn qua afmeting gelijk aan de stempels uit de derde set: 7 bij 2 cm. De prijs ligt iets hoger: omgerekend betaal je ongeveer € 1,65 per stempel (gratis verzending).

Verkoper: ewvwet000.

Lees je deze blog een aantal weken of maanden na publicatie, dan kan het zijn dat de verkoper in de loop van de tijd de prijzen heeft gewijzigd. Ook is het mogelijk dat een artikel, al dan niet tijdelijk, uitverkocht raakt. De prijzen in deze blog zijn de prijzen zoals deze op vrijdag 19 juni 2015 vermeld staan in de betreffende advertenties. 

You Might Also Like

9 reacties

  1. Wat een toffe rubriek is dit! En al die stempels... Ik mag ze van mezelf niet allemaal, dus dat wordt nog even lastig kiezen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lastig hè. Ik heb zelf net setje nummer 2 van de poststempels besteld. Hopelijk zijn ze in het echt net zo leuk. Succes met kiezen!

      Verwijderen
  2. Ik vind je rubriek zo leuk bedacht en uitgevoerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeeh, die post stempels zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! De Hema en de Action krijgen overigens ook steeds meer leuke knutsel spullen!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.