De leukste postzegels ontwerp je zelf (en met korting)

juni 11, 2015


Daar is ie weer! Een nieuwe kortingscode waarmee je persoonlijke postzegels kunt bestellen tegen de prijs van een standaard velletje zegels. Er zijn veel mooie zegels verkrijgbaar, maar de allerleukste maak je toch zeker zelf?! Zo ben ik gek op postzegels met een mooie quote. 

Hoe werkt het? Surf naar persoonlijkepostzegel.postnl.nl en ontwerp naar eigen smaak een postzegel. Tevreden met je ontwerp? Op de laatste pagina (betalen en ontvangen) vul je de kortingscode vader2015 in. De prijs verspringt nu van € 9,95 naar € 6,90 per velletje van tien zegels. Let op: de kortingscode is slechts voor beperkte tijd geldig (vermoedelijk tot het weekend van Vaderdag).

Met dank aan Ruchama van de Postfabriek, die zo lief was de code te delen op Instagram.

UPDATE 13 juni: PostNL heeft helaas besloten de kortingscode voortijdig te deactiveren. Het is niet langer mogelijk korting te ontvangen op je bestelling met bovengenoemde kortingscode.

You Might Also Like

3 reacties

  1. Wajooooo dankjewel voor het delen! Ik zat hier zó op te wachten, maar dacht dat er in december pas weer zo'n actie zou zijn! Jee joepie ja jee, nu ben ik blij, want nu kan ik al mijn bestellingen weer versturen met awesome vrolijke eigen postzegels in plaats van allemaal willem-alexandertjes! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf! Altijd leuk een persoonlijk product, al is het een postzegel! :) Bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.