Vul je knutselkast op eBay - mei 2015

mei 16, 2015

Voor een nieuwe editie van Vul je knutselkast op eBay heb ik me laten inspireren door Air Mail. Met deze zoekterm vond ik weer vier nieuwe items voor deze rubriek: ansichtkaarten, een blikje (om je post in te verzenden of juist in te bewaren) en handige sticky notes. Komen ze!

Set van 32 'vintage' ansichtkaarten
Voor slechts een paar euro een set van 32 ansichtkaarten kopen. Ondenkbaar? Op eBay kan dat.

Deze set bevat kaarten in diverse designs, uit vervlogen en minder vervolgen tijden. Bezienswaardigheden uit Parijs en New York, maar ook oude plaatjes uit het straatbeeld van toen en auto's die vandaag de dag weer hartstikke hip zijn. Best veelzijdig dus.

Omgerekend betaal je ongeveer 3,25 euro voor de totale set. Zo'n 10 cent per kaartje. De verzendkosten zijn gratis.

Verkoper: homesale_estore.

Een snorretje van papier
Voor de liefhebbers van snorretjes is er ook genoeg te vinden op eBay. Zoals bijvoorbeeld deze ansichtkaarten. Op de foto minder goed zichtbaar, maar onder het snorretje staat de tekst 'Bonjour' gedrukt. De kaarten zijn ook nog eens in diverse kleuren verkrijgbaar, leuk!

Wat kost dat? Per kaart betaal je ongeveer 0,87 euro. De verzendkosten zijn gratis.

Klik je even verder dan zie je in dezelfde advertentie nog meerdere designs aan kaarten.

Verkoper: wishtemcom.

Postcard blikje
Wie zegt dat je je post altijd in een papieren envelop moet versturen? Heus niet!

Verstuur bijvoorbeeld eens een snailmail in een blikje. Dit toepasselijke Postcard blikje past met een afmeting van 9,5 x 6,9 x 2,7 centimeter gemakkelijk door de brievenbus. 

Dat gaat dan wel een snailmail op mini formaat worden, maar ook dat kan een leuke uitdaging zijn!

Een blikje kost omgerekend ongeveer 1,08 euro. De verzendkosten zijn gratis.

Verkoper: 8season-gift.
Handige sticky notes
Het 'Air Mail' design van deze sticky notes vind ik erg leuk, maar de informatie in de advertentie laat nogal te wensen over. Zo staan er geen afmetingen beschreven en is het ook onduidelijk hoeveel blaadjes er op een blokje zitten. 

Mocht je overwegen 'm te bestellen dan kun je voor het antwoord op deze vragen vast en zeker terecht bij de verkoper: ginger*jujusmile10.

De sticky notes zijn te koop voor een prijs van ongeveer 0,87 euro per blokje. 
Ook hier zijn de verzendkosten gratis.




Lees je deze blog een aantal weken of maanden na publicatie, dan kan het zijn dat de verkoper in de loop van de tijd de prijzen heeft gewijzigd. Ook is het mogelijk dat een artikel, al dan niet tijdelijk, uitverkocht raakt. De prijzen in deze blog zijn de prijzen zoals deze op zaterdag 16 mei 2015 vermeld staan in de betreffende advertenties.

You Might Also Like

2 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.