Goed van start met de Instaswap

mei 05, 2015

Dat was nog eens een goed begin van de maand mei. Zo wil ik iedere nieuwe maand wel van start: op de eerste van de maand een pakketbezorger aan de deur treffen, met een doos vol toffe cadeautjes. Niet echt haalbaar, maar oh wat was het leuk om mee te doen met de Instaswap!

Het was voor mij de eerste keer en het maakproces was al ontzettend tof. Op vrijdag 1 mei bracht ik mijn swap naar het postkantoor en toen begon het wachten. Gelukkig was de pakketbezorger er de volgende dag vroeg bij en kon het feest beginnen! Vandaag een laatste Instaswap blogje om jullie mijn uiteindelijke swap te tonen en om te laten zien wat voor fijns ik mocht ontvangen afgelopen zaterdag.


In de laatste blog ontbraken de cadeautjes met de nummers 7 en 9, die lagen op dat moment nog onder de naaimachine. Ik maakte van textiel een slinger en een kussenhoes. De hoes voorzag ik vervolgens met transferpapier van een indianentooi, getekend door Lindy de Graaf. Voor de vaste lezer een bekende illustratie, ik gebruikte 'm eerder als afdruk op papier om er een envelop mee te vouwen. Het transferpapier kocht ik voor een klein prijsje bij Action.


Alles ingepakt en wel! Het was even passen en meten, maar uiteindelijk lukte het om alles netjes in het onderliggende witte doosje te krijgen. Benieuwd hoe mijn Instaswap is ontvangen bij mijn swapmaatje? Check vooral haar mooie Instagram feed. Hier kun je ook precies zien welke 9 cadeautjes er in de pakjes verborgen zaten.


Feest! Net voor de middag ging de deurbel en mocht ik mijn pakket in ontvangst nemen.


Zo leuk ingepakt! Dit swapmaatje liet zich bij het maken van de Instaswap inspireren door mijn omschrijving van mijn favorieten in mijn Instagram account en zocht daar cadeautjes bij.
 

En toen lag de tafel vol! Zoveel moois en leuks. Handgemaakte kaarten, een prachtige potloodtekening, een stempel en inktkussen, een blikje met retro print, een theebloem, een tas van reststoffen gemaakt door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, en een boekje vol hotspots van één van mijn favoriete steden. Top!


De dame die dit toffe pakketje heeft gemaakt is de eigenaresse van webshop imakin. Ik kende het niet, maar de winkel is absoluut een bezoek waard. Je vindt er complete pakketten voor moderne DIY projecten. Leuk concept! Ook zijn er op de website diverse tutorials te vinden.


Misschien is dit wel mijn favoriete cadeautje. In het boekje Antwerpen Hotspots schreef mijn swapmaatje al haar favoriete Antwerpse adresjes. Zo valt er weer genoeg te ontdekken bij een komend bezoek. Vind ik leuk!

Ook eens meedoen?
De volgende editie '#instaswap2015falledition' staat, zoals de naam al doet vermoeden, op de planning voor komend najaar. Voor de laatste nieuwtjes kijk je het beste op Instaswap.nl.

You Might Also Like

3 reacties

  1. Leuk om te lezen en te zien! Ik wacht nog in spanning op mijn swap....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hopelijk heb je 'm inmiddels binnen en is de jouwe net zo leuk!

      Verwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.