365 Miles to Paris in een nieuw jasje

mei 26, 2015


Een nieuw jasje! Vanaf vandaag is 365 Miles to Paris te bezoeken in een nieuwe lay out. De wens voor een nieuwe garderobe was er al een tijdje, maar de zoektocht naar het juiste jasje nam iets meer tijd in beslag. Frisse kleurtjes, iets 'cleaner' zoals men dat zo mooi noemt en als het goed is gemakkelijker in gebruik. Bezoek je mijn blog via mobiel dan vraag je je vast af waar ik het over heb. Voor de mobiele versie zet Blogger een standaard lay out in, maar op computer en tablet zul je wel verschil merken. Ook nieuw is de integratie met diverse social media. Met een simpele klik is het mogelijk om blogs te delen via Twitter en Facebook, of afbeeldingen te pinnen op je Pinterest borden. Best handig, toch?

Hopelijk gaan jullie net zo tevreden zijn als ik ben. Mocht je ergens nog iets tegenkomen wat niet helemaal lekker lijkt te werken, laat het gerust weten! De blogjes in het archief zullen her en der nog niet helemaal netjes in de nieuwe vormgeving staan, daar wordt aan gewerkt.

You Might Also Like

8 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.