Sneak Peek van mijn Instaswap Spring Edition 2015

april 24, 2015

Over een week precies zeggen we de maand april alweer vaarwel en dit is welgeteld het eerste blogje van deze maand. Hoe dat komt? De hoofdfase van mijn afstuderen is aangebroken en dat vraagt nu eenmaal flink wat tijd en inzet. Geeft niets, want met een beetje geluk volgt straks een prachtige beloning in de vorm van een diploma. Voor jullie lezers alleen wat saai, want zo nu en dan zal het hier inderdaad wat stiller zijn. 

Instaswap Spring Edition 2015
Ben ik dan uitsluitend aan het studeren en is er geen ruimte voor creativiteit? Niet helemaal, al staat het snailmailen even op een laag pitje. Wel ging ik aan de slag voor de Instaswap. Op vrijdag 1 mei moeten alle swaps verzonden worden, spannend! Om de stilte te doorbreken vandaag alvast een kleine sneak peek van de swap die ik over een week ga verzenden: 


Afgaande op de Instagram feed van mijn swapmaatje is deze dame dol op de combinatie van zwart en wit. Omdat het om de Spring Edition gaat vond ik dat er toch best wat kleur in mocht zitten. Bij HEMA vond ik deze leuke ananas, om ijsblokjes mee te maken.


Het leukste van al: het inpakken van de cadeautjes! De stervormige labels zijn al eens voorbij gekomen in een editie van Vul je knutselkast op eBay. Ik besloot aan ieder cadeautje een label te hangen met een cijfer. Uiteraard gestempeld!


Negen cadeautjes, deels gekocht en deels zelfgemaakt. Nummers 7 en 9 liggen nog onder de naaimachine. Wat denken jullie, leuk genoeg om te verzenden?

You Might Also Like

3 reacties

  1. Wat een onwijs leuke cadeautjes, zeker verzenden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook volop bezig met afstuderen dus ik snap je afwezigheid volkomen! Ik zeg ook zeker verzenden! :) ziet er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, absoluut verzenden! Ziet er hartstikke leuk uit! En een beetje creativiteit is ook wel goed tussen het schoolwerk door, lijkt me. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.