Vul je knutselkast op eBay - maart 2015

maart 25, 2015

Daar is ie weer! Vul je knutselkast op eBay gaat deze maand vrolijk verder in het thema voorjaar. Ik heb weer vier leuke producten voor je gevonden: labels van kraftpapier, kleurrijke knoopjes in de vorm van te schattige konijntjes, stickers en een set briefpapier. Stuk voor stuk producten waarmee je heel wat leuke snailmails kunt fabriceren.

100 bloemvormige labels
Zelf vind ik het reuze handig om dit soort kant en klare labels op voorraad te hebben. Ze komen altijd van pas. Is het niet in snailmail, dan wel bij het inpakken van verjaardagscadeautjes. 

Ook ideaal materiaal voor de Instaswap. Ik heb me deze week voor het eerst ingeschreven. Leuk! Doen jullie al mee?

De labels zijn 4 bij 4 cm groot. Voor een set van 100 stuks betaal je ongeveer 2 euro. De verzendkosten zijn gratis. Koopje!

De labels zijn gemaakt van 350 grams kraftpapier. Fijn stevig materiaal dus.


50 vrolijk gekleurde konijntjes
Hoe schattig wil je het hebben! Dit zijn houten knoopjes (3,1 bij 2,1 cm) in de vorm van lieve konijntjes. Maar nog leuker: ze zijn er in tal van vrolijke designs. 

Voor een mix van 50 stuks in diverse designs betaal je ongeveer 3,60 euro. Ook hier zijn de verzendkosten gratis. 

Wil je ze voor Pasen nog in huis hebben? Dat gaat helaas niet lukken. Het duurt gemiddeld tot 30 dagen voor je een bestelling uit China thuis hebt. Mocht het langer duren neem dan vooral contact op met de verkoper. Er valt altijd wel iets te regelen, in jouw voordeel. Alles voor een goede feedback ;-) 
24 hartjes, zwart met witte stippen
Dit vind ik ook zo'n typisch Instaswap artikel in de trend van nu: zwart en wit. Gebruik je ze in snailmail dan doen ze het vast en zeker goed als sluitsticker voor zakjes en enveloppen.

Voor 24 stickers (3,1 bij 4,7 cm) betaal je ongeveer 4,15 euro (gratis verzending). Circa 17 cent per stuk, op zich een heel redelijke prijs. Vergelijkbaar met die van Nederlandse webshops.

De verkoper van deze stickers is gevestigd in Finland. Dus mocht je een bestelling plaatsen, dan ligt ie met een beetje geluk binnen een week bij je op de mat.
Briefpapier om de zee mee op te gaan
Het laatste product voor deze maand is deze set briefpapier: ankers, bloemetjes, speelse lijntjes. De set bestaat uit 8 velletjes briefpapier en 4 enveloppen.

Een velletje is 14,3 bij 13,5 cm groot. Een envelop meet 13,9 bij 8 cm. Met papier in zulk mooi design vind ik het haast jammer om het te moeten vouwen. Hebben jullie dat ook? In dat geval kun je het papier en de enveloppen ook prima los van elkaar gebruiken.

Voor een set van 8 velletjes papier en 4 enveloppen betaal je ongeveer 4,60 euro. Wederom zijn de verzendkosten gratis.


 
Lees je deze blog een aantal weken of maanden na publicatie, dan kan het zijn dat de verkoper in de loop van de tijd de prijzen heeft gewijzigd. Ook is het mogelijk dat een artikel, al dan niet tijdelijk, uitverkocht raakt. De prijzen in deze blog zijn de prijzen zoals deze op woensdag 25 maart 2015 vermeld staan in de betreffende advertenties.

You Might Also Like

4 reacties

  1. Dat briefpapier is echt super leuk! Ik vind het zo leuk wat jij daar allemaal tegenkomt. Zelf vind ik die dingen niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh die konijnen knoopjes zijn echt mega schattig! <3 Geen flauw idee wat ik ermee moet, maar ze zijn eigenlijk te schattig om niet te kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spulletjes! Die hartjesstickers zijn zo schattig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die konijntjes zijn echt geweldig.! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.