Snailmail - La La Lente

maart 14, 2015

Och, wat was het zalig weer afgelopen week. Vandaag is daar helaas weinig van terug te vinden, maar dat mag de pret niet drukken. Zo nu en dan een zaterdagmiddag wat rommelen in huis is ook beslist geen straf. Gelukkig maar ;-)

Toen de zon nog wel vrolijk scheen en de lentekriebels in groten getale aanwezig waren maakte ik voor Marloes (van de blog Tante Tee's) een 'La La Lente' snailmail. Voor de brief vouwde ik van wit papier een boekje, met de prachtige 'La La Lente' quote van Sukha op de cover. Aan de binnenzijde bestempelde ik om en om een bladzijde met een toepasselijke quote. Ik dook mijn verzameling mooie papiertjes, labels, stickers en kaarten in, en vond nog veel meer 'La La Lente' leuks. Benieuwd naar de inhoud van het boekje en de envelopjes?











You Might Also Like

7 reacties

  1. Wauw ziet er zo leuk en zomers uit! Echt een prachtig pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er echt geweldig uit, wat een creativiteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg dat snailmail. Ik kon dat helemaal niet. Moet ik me ook maar voor aanmelden, lijkt me erg leuk.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.