Kringloopgelukjes van februari

maart 02, 2015


En dan is het gewoon alweer maart! Jeetje, wat gaat de tijd snel. De afgelopen maand dook ik weer een aantal keer de kringloopwinkel in en kwam thuis met een aantal toffe vondsten. 

Thuis ging mijn werkkamer op de schop. Geen hevige verbouwingen, maar iets met een frisse laag verf, een tweede werkplek en wat nieuwe accessoires. Hoogste tijd om een en ander te showen. Allereerst vond ik dit bloempotje. In het tuincentrum kocht ik er een tulpenbol bij. Laat het voorjaar maar komen! Meer vondsten zien? Kijk mee naar mijn kringloopgelukjes van februari.


Terug de schoolbanken in
En dan deze schoolstoel, voor slechts 4 euro en 50 cent. Er stonden er twee en ik nam ze beiden mee. Zet er een tafel tussen en zie daar, een heerlijke werkplek is geboren. Ik ben gek op interieurs die slechts bestaan uit zwart, wit en hout. Een tikkie industrieel, met her en der wat vintage. Daar passen deze stoelen prima bij. Eventueel is het hout op een later moment nog in een andere kleur te verven, mocht ik eens wat anders willen. Maar voor nu is dit dikke prima. Wat een fijne vondst!


Niets om in te lijsten
De derde en laatste vondst van deze maand bestaat uit deze blanke houten lijst. Ik nam 'm mee voor 2 euro. Eenmaal thuis plaatste ik 'm tegen de muur, bovenop een witte ladenkast. Prima plekje. Nog iets verder aankleden en ik ben tevreden!

Ook op schattenjacht? 
Deze drie kringloopgelukjes vond ik bij kringloopwinkel Wawollie in het Overijsselse Goor. Met de verkoopopbrengsten steunt deze kringloop de strijd tegen dierenleed. Toppers! Ook in Haaksbergen en Utrecht is Wawollie te vinden.

You Might Also Like

5 reacties

  1. Wat mooi! Als je even goed de tijd neemt in een kringloopwinkel vind je de prachtigste dingen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het bloempotje, zo lief! Ik ben een keer op een middag langs 7 kringloopwinkels geweest en bloempotjes kan ik nooit vinden :( leuk ook je kaarsjes in dat stuk hout!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.