11x de leukste kaarten op Etsy

maart 18, 2015

Etsy! Een walhalla voor de creatieveling of diegene die op zoek is naar iets creatiefs. 

Ook op Etsy zijn tal van fijne papierproducten te vinden. Het lijkt me leuk om er zo nu en dan een aantal in de spotlights te zetten. 

Vandaag de aftrap van de leukste ... op Etsy: de 11 leukste kaarten!

Met kleur, zonder kleur. Wat hebben ze gemeen? Alle 11 zijn voorzien van tekst. Toffe quotes, of slechts een simpel woord. Het aanbod op Etsy is beslist divers te noemen. Kijk mee en laat je inspireren!

De eerste kaart, met quote van Gandhi:

Er is meer leuks! Op naar de volgende...











Een toffe kaart gevonden? 
De in deze blog genoemde prijzen zijn exclusief verzendkosten. Lees je deze blog een aantal weken of maanden na publicatie? De genoemde prijzen zijn de prijzen zoals deze op maandag 16 maart 2015 in de genoemde shops vermeld stonden. Het is mogelijk dat de verkoper in de tussentijd een prijswijziging doorvoert of het product uit de verkoop haalt. De afbeeldingen in deze blog zijn eigendom van de in de beschrijving genoemde verkoper.

You Might Also Like

6 reacties

  1. woehoe, een van mijn kaartjes staat erbij! (: (: (: (: (: (: (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, zeker! Die mocht beslist niet ontbreken.

      Verwijderen
  2. Oh wat een leuke kaartjes! De kaartjes van Nina zijn zoo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zitten daar leuke kaartjes tussen!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.