Vul je knutselkast op eBay - februari 2015

februari 28, 2015

Vorige maand moesten jullie het even zonder doen, maar de rubriek Vul je knutselkast op eBay is er weer! Voor de editie van februari ging ik op zoek naar knutselspulletjes met het thema voorjaar. Vier tips voor de leukste artikelen die op dit moment via eBay verkrijgbaar zijn:

9 vogeltjes in een blikje
Hoera, de lente is in zicht! In dit blikje zitten 9 verschillende stempeltjes. Je dient ze alleen wel zelf nog in elkaar te zetten. Gelukkig gaat dat vrij simpel.

Je ontvangt het blikje met daarin een rubber matje (de stempels) en een aantal blokjes van schuim met een stevige plaklaag. Zorg wel dat de blokjes niet per ongeluk aan elkaar kleven, want je krijgt ze met geen mogelijkheid los zonder ze te beschadigen (ik spreek helaas uit ervaring). Ben je daar alert op dan heb je hier een prima setje stempeltjes aan.

De prijs: circa € 2,20 (gratis verzending).


Kleurrijke uiltjes
Voor de liefhebbers van schattige uiltjes!

Dit zijn houten knoopjes van 3,3 bij 3,1 cm.

Verkrijgbaar per 10 - 50 - 100 stuks.

Je ontvangt een mix van de beschikbare kleuren. Vooraf is dus niet te zeggen hoeveel je van welke kleur zal ontvangen.

Prijs: circa € 0,85 bij 10 stuks.
Ook hier zijn de verzendkosten gratis.
Bloemetjes tape
Het gele kleurtje van dit rolletje masking tape doet me haast alweer denken aan de paasdagen.

Voor een rolletje van 5 meter betaal je circa € 0,90 (gratis verzending).

Klik je door naar de advertentie dan vind je nog veel meer rolletjes tape in frisse lente designs.

Voor dit gele bloemetjes tape kies je in de advertentie voor de code #991 Flower 5.
8 eendjes op een rij
Dit soort dingen maken het studeren voor tentamens wat mij betreft stukken leuker. Zie je ze al boven je studieboek uitpiepen, deze eendjes? Handige markers om gauw bij de juiste pagina uit te komen, maar ook prima te gebruiken in snailmail.

Ook in deze advertentie zijn meerdere designs van dit product te vinden. Zo zijn er varkentjes, aapjes, honden en zelfs hamsters verkrijgbaar.

De afmetingen ontbreken in de advertentie, maar ik gok ze niet veel hoger dan 3 cm.

Per verpakking betaal je circa € 0,72
(gratis verzending).


Om teleurstellingen te voorkomen nog even het volgende: het kan zijn dat de verkoper in de loop van de tijd de prijzen veranderd. Ook is het mogelijk dat een artikel, al dan niet tijdelijk, uitverkocht raakt. De prijzen die vermeld staan in deze blog zijn de prijzen zoals deze op zaterdag 28 februari 2015 vermeld staan in de betreffende advertenties.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ik vind dit altijd zo'n leuke rubriek! Bedankt weer voor de tips en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat ene leuke en schattige spulletjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.