Tip! De leukste postzegels maak je zelf

februari 02, 2015

Met Valentijnsdag in aantocht vonden ze het bij PostNL weer tijd voor een nieuwe kortingsactie voor het maken van persoonlijke postzegels. En dat vinden wij snailmailliefhebbers vast helemaal niet erg. Want, niets ten nadele van het hoofd van onze koning Willem-Alexander, de leukste postzegels maak je natuurlijk zelf!

Ga je voor een inspirerende quote, zoals ik eerder deed? Of gebruik je een grappige foto van je kinderen of je huisdier? Of ben je zwanger en wil je alvast toepasselijke geboortezegels bestellen? Of ga je trouwen en... nou ja, zo bestaan er voldoende opties voor het ontwerp van de leukste zegels. Ik ben benieuwd naar jullie ontwerpen!


Zelf aan de slag?
Ga naar persoonlijkepostzegel.postnl.nl en voer bij je bestelling de code liefde2015 in. Je betaalt dan € 6,90 in plaats van € 9,95 voor een velletje gepersonaliseerde postzegels.

Goed om te weten: het gaat hier niet om gesponsorde content. Ik plak zelf graag persoonlijke zegels op mijn post :-)

You Might Also Like

3 reacties

  1. Oh wat leuk, zo'n persoonlijke postzegels! Jammer genoeg stuur ik niet zoveel brieven op...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, ik las het ook ergens. Super leuk! Ik kan alleen nergens vinden tot wanneer de code geldig is. Lijkt me namelijk tof om te doen voor mijn trouwkaarten, maar wil eigenlijk nieuwe foto laten maken van m'n vriend en mij. Weet jij dat misschien? xo Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Daisy! De code is geldig tot 10 februari aanstaande. Hopelijk lukt het nog om voor die tijd wat leuke foto's te laten maken. Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

      Verwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.