ABC kaartenproject: C & D

januari 10, 2015

We zijn weer een rondje verder in het ABC kaartenproject! Van de A van Appel en de B van Boeken naar de C van Camera (en stiekem ook van confetti). 

Voor de confetti gebruikte ik stickers. Dat werkt net iets gemakkelijker dan papier, een pons en een lijmstift. Voor de liefhebber: de stickers zijn te koop via eBay. Voor 6 velletjes met cirkelvormige stickers in tig kleuren betaal je ongeveer 85 cent. Koopje! Ik kocht ze bij homesale_estore. Via de link kom je direct bij de juiste advertentie terecht.

Vandaag bracht de postbode een envelop met naast het adres een grote 'D'. Het volgende kaartje in de rij...


De D van Druifjes. Hoe leuk gevonden! Zie je ze liggen, daar midden op het kleed?
En nu op naar de letter E. Ik ben al druk aan het brainstormen. Egeltjes, eendjes, email... 

You Might Also Like

3 reacties

  1. Leuk! ik vind die kaart met die kat en camera zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk bedacht een kaartenproject! Leuke blog heb je ook! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.