Vul je knutselkast op eBay - december 2014

december 31, 2014

In juni van dit jaar begon ik deze rubriek en wat is het leuk om iedere maand opnieuw jullie enthousiaste reacties te lezen en te horen. Deze decembereditie van 'Vul je knutselkast op eBay' is alweer de zevende in de rij! Bij elkaar zijn dat al 28 tips voor de leukste snailmail producten die via eBay verkrijgbaar zijn. Natuurlijk zal het niet bij die 28 blijven, in het nieuwe jaar gaan we vrolijk verder. De laatste vier producten voor 2014 hebben allen te maken met verjaardagspost. Een nieuw jaar en dus weer tal van verjaardagen op de agenda. Maak je graag persoonlijke verjaardagspost? Kijk gauw mee, van washi tape tot stempels. Happy Birthday!

Washi Tape vlaggenlijn
Een feestje? Daar horen slingers bij! Dit rolletje tape voorziet daar prima in. 

Ik heb al een aantal keer een rolletje besteld. Dit is washi tape zoals washi tape hoort te zijn. Een goede plaklaag en overduidelijk papiertape. En dat design, daar fleur je menig verjaardagskaart mee op. 

Op een rolletje plakt 10 meter tape. Per stuk betaal je omgerekend circa € 1,20. De verzendkosten zijn gratis.

Let er wel op dat je in de advertentie voor de juiste code kiest. Voor het vlaggenlijn design is dat code A0065-21.


Mini Paper Punch
Bij feestjes hoort confetti en die maak je voortaan heel gemakkelijk zelf met deze mini paper punch.

Omgerekend betaal je circa 1 euro per stuk. In dezelfde advertentie zijn nog tal van andere figuurtjes verkrijgbaar.

Ik schreef al eens eerder over de mini paper punch en wees er toen ook al op dat mini hier ook echt mini is. De mini paper punch is zo'n 3 cm lang. De werkelijke uitsnede zal een diameter hebben van om en nabij 1 cm.

De verzendkosten zijn wederom gratis.

Stempel vlaggenlijn
Ook dit exemplaar is al enige tijd onderdeel van mijn stempelverzameling en misschien wel één van de meest gebruikte stempels.

Je koopt 'm voor circa € 2,10 bij deze verkoper. Let er wel op dat je de juiste code selecteert: L20.

De stempel heeft een afmeting van 7,3 bij 2 cm. Het leuke is dat de stempel het design van de vlaggetjes her en der openlaat, waardoor je ze dus telkens anders kunt inkleuren. Een beetje variatie in de Nederlandse keuken ;-)

Ook hier betaal je geen verzendkosten.

Bedeltjes verjaardagstaart
Ach ja, bedeltjes van Tibetaans zilver. Je vindt het iets of je vindt het niets.

Ik gebruik ze wel eens als 'extraatje' bij het inpakken van een cadeautje, door ze bijvoorbeeld samen met een papieren label en lint aan het pakje te hangen. Op die manier kan je natuurlijk ook prima verjaardagspost dichtbinden.

Voor 30 van deze bedeltjes betaal je omgerekend ongeveer € 2,50. Zo'n 8 cent per stuk.

En wederom, goh wat een verrassing, zijn de verzendkosten gratis.



Om teleurstellingen te voorkomen nog even het volgende: het kan zijn dat de verkoper in de loop van de tijd de prijzen veranderd. Ook is het mogelijk dat een artikel, al dan niet tijdelijk, uitverkocht raakt. De prijzen die vermeld staan in deze blog zijn de prijzen zoals deze op woensdag 31 december 2014 vermeld staan in de betreffende advertenties. 

Tot volgend jaar!
Met deze december editie van 'Vul je knutselkast op eBay' sluit ik ook het jaar 2014 af. Bedankt voor jullie bezoekjes aan 365 Miles to Paris en alle lieve en leuke reacties die jullie hier achterlieten. Een goede jaarwisseling gewenst en een liefdevol, sprankelend en gezond 2015!

You Might Also Like

4 reacties

  1. Super leuke spulletjes heb je weer gespot! Mooi 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leuke spulletjes! Die washi tape vind ik zo schattig en die stempel is ook helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.