Sinterklaas in de brievenbus

december 04, 2014

Niet letterlijk natuurlijk. Het zal je maar gebeuren, Sinterklaas in je brievenbus vinden. Wel was er snailmail, of beter gezegd Sinterklaaspost. Leuk! Josy stuurde een doosje vol zelfgemaakte cadeautjes. Van oorbellen tot eigengevouwen enveloppen van prachtig papier. 

Even dacht ik een chocoladeletter te ontvangen. Het doosje had precies die grootte en rook ook nog eens naar chocola. Bleek dat Josy de cadeautjes had verpakt in een doosje waar eerder chocola in zat. Hmm, dat rook heerlijk! Toepasselijke geur voor zo'n Sinterklaas snailmail.

Benieuwd naar de inhoud? Klik verder voor een aantal foto's.







You Might Also Like

4 reacties

  1. Wat weet je er altijd weer mooie foto's van te maken ;) leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig ingepakt zeg, ik zou het al niet uit durven te pakken. Ik zoek vaker het Internet af op zoek naar prachtige creaties zoals dezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, Sanne! Bedankt voor je reactie. Josy had goed haar best gedaan op dit mooie pakje.

      Verwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.