Post geïnspireerd op de Nordic woonstijl

december 10, 2014


Ha! Deze snailmail, die ik ontving van Tante Tee, is nog eens een mooi voorbeeld van je laten inspireren door trends op interieurgebied. Een mooiere opvolger kon de blog van afgelopen maandag (over koper - van woontrend naar post inspiratie) zich vast en zeker niet wensen. 

In een eerdere brief aan Marloes, van de blog Tante Tee, schreef ik dat ik zo dol ben op de Nordic woonstijl. Veel wit, zwart en natuurlijke materialen. Met die gegevens is ze aan de slag gegaan en met een fantastisch resultaat. Wit, zwart, bruin kraftpapier, knoopjes, streepjes en zelfs de indianen stijl is niet overgeslagen (check het briefpapier!). Meer zien? Klik verder voor een aantal detailfoto's van deze fijne post. Het is de moeite van het scrollen waard, echt!








You Might Also Like

2 reacties

  1. zo tof dit!! Ik heb al een tijd geen post verstuurd, er raakte ineens zóveel kwijt dat ik daar niet goed van werd. Je krijgt nu een melding dat ik je volg via bloglovin. Dat deed ik al maar mijn hele lijst was weg, snik (zonder handjes). Ik heb al gehoord dat ik niet de enige ben die dat overkomen is, ben niet blij.

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.