De leukste postzegels maak je zelf

december 06, 2014

Op Postfabriek liet Ruchama in het blogje 'Postzegel nieuwtjes najaar 2014' weten dat Post NL weer een actie heeft waarmee je voor het standaard tarief je eigen postzegels kunt ontwerpen. Verleden jaar was er rond deze periode ook al eens zo'n actie en ook daar heb ik toen dankbaar gebruik van gemaakt. Ik koos toen voor postzegels met afbeeldingen van Pippi Langkous, wat een stoer wijf blijft dat toch, en voor de quote 'Wat zou er kunnen gebeuren als je vandaag besluit je hart te volgen?'. En vooral op die laatste kwamen heel wat positieve reacties. 

Dit jaar koos ik dus weer voor twee inspirerende teksten. Ook een zegel met het logo van 365 Miles to Paris en de nieuwe URL mocht niet ontbreken.

Nog geen gebruik gemaakt van de actie? Je hebt nog tot 25 december aanstaande. De kortingscode kun je vinden in het blogje van Ruchama op Postfabriek. Leuk omdat je zo een eigen twist aan de postzegels kunt geven, maar ook fijn voor je portemonnee. Vanaf nieuwjaarsdag gaat de prijs van een postzegel namelijk wederom omhoog. We betalen dan € 0,69 per stuk, in plaats van de € 0,64 vandaag de dag. Alhoewel vandaag? Deze maand kun je gebruikmaken van de decemberzegels, dat scheelt net weer een paar cent. Happy mail!

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ja, superleuk! Ik vond ze ook op het cadeautje wat ik vandaag in mijn brievenbus zag liggen. Heel erg bedankt daarvoor, erg lief!

    Groetjes, Margriet

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.