Vul je knutselkast op eBay - november 2014

november 12, 2014

Daar is ie weer! Een verse editie van 'Vul je knutselkast op eBay' staat voor je klaar. Om een beetje in de sfeer van de feestdagen te blijven ook deze maand twee items om de kerstcadeautjes mee in te pakken. Maar ook benodigdheden voor de woontrend van nu: de woonketting met metalen clip. Leuk om die ene toffe kaart met fijne quote aan op te hangen.

Papieren labels in stervorm
De perfecte finishing touch voor de kerstcadeautjes, deze labels in stervorm. Verkrijgbaar in drie kleuren stevig papier.

Te bestellen per 50 en 100 stuks. Voor 50 stuks van één kleur betaal je circa € 1,15. Voor 100 stuks komt de prijs op circa € 2,25.

De verzendkosten zijn gratis.

Ook na Kerstmis zijn deze labels natuurlijk prima te gebruiken. Omgerekend betaal je nog geen 3 cent per stuk. 

Koopje!


Houten kralen 25mm 
De woontrend van nu: een woonketting van houten kralen. Zo'n ketting is heel simpel zelf te maken. Bestel je de materialen via eBay dan ben je ook nog eens goedkoop uit.

Voor 20 kralen met een diameter van 25mm betaal je bij deze verkoper ongeveer € 3,40. Ook hier zijn de verzendkosten gratis. 

Wil je op grotere basis inkopen, ook dat is mogelijk. Voor een set van 200 kralen betaal je ongeveer € 22,90. Let wel op, bij bestellingen met een waarde van 22 euro of meer kun je te maken krijgen met belastingen bij invoer.
Metalen clips 30mm 
Deze clips mogen natuurlijk niet ontbreken aan je hippe woonketting.

Voor 10 stuks van 30mm betaal je bij deze verkoper omgerekend ongeveer € 3,20. Ook hier zijn de verzendkosten gratis.

Stel je maakt een woonketting van 10 kralen en je hangt daar 1 clip aan, dan ben je aan materiaalkosten net iets meer dan 2 euro kwijt. Geen slechte prijs, toch? ;-)

Het touw dat je nodig hebt om de kralen aan te rijgen heb ik voor nu even niet meegerekend. Zoiets heb je vast al wel op voorraad in de kast liggen.
Katoenlint met sterrenprint
Ook zo'n leuke om je kerstcadeaus net dat beetje extra te geven. Ik zie het al helemaal voor me, bijvoorbeeld in combinatie met bruin pakpapier.  

Of wanneer je de glitter en glamour kant op gaat: dit lint zal het ook prima doen op goud- of zilverkleurig folie.

Voor 10 yards van dit fijne sterrenlint (omgerekend iets meer dan 9 meter) betaal je een prijs van ongeveer € 3,70.

Ook hier zijn de verzendkosten gratis. Wat een verrassing hè, haha.




Hoppa, dat was 'm weer! Om teleurstellingen te voorkomen nog even het volgende: het kan zijn dat de verkoper in de loop van de tijd de prijzen veranderd. Ook is het mogelijk dat een artikel, al dan niet tijdelijk, uitverkocht raakt. De prijzen die vermeld staan in deze blog zijn de prijzen zoals deze op woensdag 12 november 2014 vermeld staan in de betreffende advertenties.

You Might Also Like

4 reacties

  1. Ik denk dat dit wel een van mijn favoriete posts zijn op je blog. Ik vind het altijd zo leuk om te zien wat je daar weer hebt gevonden! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.