Snailmail - herfstblaadjes verzamelen

november 24, 2014

Geen uitgebreide blog, de foto's spreken voor zich. Een straat verderop lag de stoep verleden week bezaaid met honderden rode bladeren. De één nog mooier van kleur dan de ander. En hup, daar vloog ineens de inspiratie binnen. Waarom geen snailmail maken met behulp van een beetje natuur? Herfstiger dan dit gaat het niet worden. Dus zo gingen er wat bladeren mee naar huis. Zorgvuldig werden ze gedroogd en toen kon het inpakken beginnen. Het verzenden was even een dingetje, want zo'n blad is eenmaal droog enorm kwetsbaar. Maar gelukkig kwam het pakketje goed aan. Hoe goed? Dat lees je op de blog van de ontvangster: Huize Theemuts.



You Might Also Like

3 reacties

  1. Wat een leuk idee weer! Waarom ga je je blog niet bekend maken om het snail-mailen en daarin inspiratiegerichte posts maken? Vind ik echt wat voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo leuk! wij maakten vroeger altijd slingers van bladeren:) mooie blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och ja, dat is ook zo leuk! Bedankt voor het compliment, leuk om te lezen :-)

      Verwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.