Sint cadeautjes voor snailmailers

november 25, 2014


Last minute nog op zoek naar cadeautjes om je lijstje mee aan te vullen, of om weg te geven? Vandaag 7 tips voor cadeautjes waarmee je vast en zeker scoort bij liefhebbers van snailmail. Van het nieuwste Book for Paper Lovers van Flow tot een schattige puntenslijper van een slak. Welk cadeau hoop jij op 5 december uit te mogen pakken?

Voor het gemak alle verkooppunten nog eens op een rij:
  1. Puntenslijper - € 1,75 - Dille en Kamille
  2. Kraft tape - € 6,95 - Studio Stempel
  3. Stempels - € 13,95 - Sissy Boy
  4. VersaCraft inkt - € 2,75 - Nikki Dotti
  5. Book for Paper Lovers - € 16,95 - Flow
  6. Kartelschaar - € 1,00 - HEMA
  7. Bakkerstouw - € 5,80 - Inpakken en Uitdelen

You Might Also Like

3 reacties

  1. Wat een super leuke cadeautjes, je brengt me gelijk weer op ideeën!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat een leuke spulletjes allemaal :) Het boekje van Flow staat bovenaan mijn verlanglijstje, ondanks dat ik (nog) geen snailmailer ben..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook zonder snailmail ga je daar vast veel plezier aan beleven, al die mooie papiertjes!

      Verwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.