Nog precies 50 dagen tot Kerstmis

november 05, 2014

De natuur denkt er anders over, maar nog 'slechts' 50 dagen en we zitten weer aan het jaarlijkse kerstdiner. Een kerstboom vol lampjes, de cadeautjes die we nu nog moeten kopen zijn dan alweer uitgepakt. Gek idee, en toch begon het te kriebelen. Op knutselgebied dan. Vorig jaar maakte ik sinds jaren weer eens mijn eigen kerstkaarten en dat beviel eigenlijk best goed. Genoeg redenen om dat dit jaar weer te proberen. Wat het exact gaat worden, dat is nog niet helemaal duidelijk. Wel kocht ik al een aantal spulletjes die zeker van pas gaan komen bij het maken van de kaarten voor dit jaar (stiekem weer heerlijk in de #zwartwit trend). 

Zelf ook op zoek naar knutselspullen voor de Kerst? Een mini shoplogje van mijn aankopen met prijzen, afmetingen/hoeveelheden en adresjes:





Zoals je ziet bestelde ik het merendeel bij Inpakken en Uitdelen. Een webshop vol fijne knutselspulletjes, met eerlijke prijzen. Nog een voordeel: de verzendkosten die worden berekend zijn ook echt de werkelijke kosten van verzending. Bij deze webshop hoef je niets extra's te betalen voor het verpakkingsmateriaal of overige kosten (en reken maar dat de eigenaresse van deze shop je bestelling leuk inpakt). Toch een fijne bijkomstigheid in deze dure maanden.

En wat het precies gaat worden voor mij? Dat zie je ongetwijfeld over een maand of wat, wanneer de Sint weer vertrokken is. De ideetjes borrelen, nu de uitvoering nog. Ik heb er zin an! 

Zijn jullie al bezig met de voorbereidingen voor Kerstmis? Gaat het een zelfgemaakte kaart worden of heb je elders een tof ontwerp gespot? Of wellicht stuur je helemaal geen kaarten, dat kan natuurlijk ook. Nog 50 dagen... het is me wat.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Reacties
    1. Leek mij ook! Ze liggen nog heel eventjes in de kast te wachten tot de Sint er weer vandoor is, dan lekker aan de slag. Leuk!

      Verwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.