Vul je knutselkast op eBay - oktober 2014

oktober 24, 2014

De kerst editie van Vul je knutselkast op eBay! Misschien nog wat vroeg, maar met de levertijden vanuit China en omgeving kan je beter maar vast beginnen te bestellen. Ik reken meestal op een maximale wachttijd van 30 dagen. Iedere dag dat de envelop eerder op de mat valt is winst. Bestel je direct dan heb je het dus met een beetje geluk eind november binnen, net op tijd voor de kerstpost. Willen alle feestelijke blingbling artikelen zich verzamelen! Wat is er zoal te koop?

Mini Paper Punch
Een sneeuwvlok, kerstboom, ster of strik, de keuze is reuze. Waar zo'n paper punch voor dient en wat voor leuks je er mee kan hoef ik vast niet uit te leggen. Toch inspiratie nodig? Bij de Postfabriek weten ze er wel raad mee :-)

Wel belangrijk om te weten: mini is hier behoorlijk mini. In de advertentie staat een afmeting van 3 x 2,5 x 3 cm (en dan gok ik dat het om de punch gaat en niet om het resultaat op papier).

Prijs: circa 0,95 euro per stuk.
De verzendkosten zijn gratis.


Rendier Bedeltjes
Een set van 16 bedeltjes van Rudolf en zijn broers. Gemaakt van Tibetaans zilver (niets waard en daarom juist zo fijn te gebruiken bij het maken van snailmail). Ook leuk: gebruik ze bij het inpakken van de kerstcadeaus. Hang een bedel aan een lint, rijg deze door een papieren label, zodat het bedeltje op het label komt te liggen, en strik het lint vervolgens om het cadeau. Heb je er beeld bij?

Voor 16 rendieren betaal je circa 0,80 euro. Ook hier zijn de verzendkosten gratis.

Afmeting van één bedel: 1,5 x 2,4 cm.
'For You' Stempel
Ook leuk wanneer het geen Kerstmis is. Te gebruiken op papieren labels, enveloppen, hangers van klei. Je kunt het zo gek niet bedenken. In de decembermaand natuurlijk extra leuk ;-)

Ik heb deze stempel al enige tijd in mijn verzameling en gebruik 'm graag. Prima kwaliteit!

Prijs: circa 0,85 euro en (hoera, hoera) gratis verzending.

De stempel meet 4 x 2,5 cm.
Sterren Masking Tape
Hmm, volgens mij kennen we dit design. Had HEMA niet eerder zoiets in de collectie? Op eBay duiken de laatste tijd regelmatig HEMA rolletjes op. Als je met dit tape aan de slag gaat val je in elk geval perfect binnen de trend van het zwart / wit wonen. Hoe dan ook, ik vind 'm leuk!

Geen idee of ze nog in het huidige HEMA assortiment zitten, maar ik heb inmiddels een bestelling via eBay lopen.

Ik betaalde omgerekend circa € 1,60 voor een rolletje van 3 cm breed en 800 cm lang. Ook hier zijn de verzendkosten gratis.



Dat was 'm dan, de eerste kerst editie van deze rubriek! Om teleurstellingen te voorkomen: het kan zijn dat de verkoper in de loop van de tijd de prijzen veranderd. Ook is het mogelijk dat een artikel, al dan niet tijdelijk, uitverkocht raakt. De prijzen die vermeld staan in deze blog zijn de prijzen zoals deze op vrijdag 24 oktober 2014 vermeld staan in de betreffende advertenties.

You Might Also Like

1 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.