It's up to you, New York, New York!

oktober 06, 2014


Nu de laatste zomerdagen echt een feit zijn en we langzaamaan weer het binnenleven oppakken begint ook de snailmail weer te lopen. Niets fijner dan na een drukke werkdag thuiskomen, je jas en tas weg leggen en op de deurmat een stapel echte post vinden. Afgelopen week lag er een wel heel dikke envelop op de mat. Een grote gele taxi sierde de envelop. Jep, dit kan maar één ding betekenen: snailmail met New York als thema! De maakster van deze snailmail stuurde al tweemaal eerder waanzinnige kunstwerkjes op. Zoveel aandacht, liefde voor post en creativiteit. Een feestje om van haar post te mogen ontvangen! Tot in de kleinste details werd het thema uitgewerkt. De inhoud van dichterbij bekijken? Klik verder voor een aantal detailfoto's.


Papieren labels die net zo geel zijn als de taxi's in NY, paperclips in de vorm van appels, memo blaadjes met opdruk van het Vrijheidsbeeld en zelfs een zakje DIY popcorn!

Een stapeltje ansichtkaarten, een slinger om Independence Day mee te vieren, een wolkenkrabber om zelf in elkaar te zetten en een oh zo fijne brief. Check ook vooral de geweldige sluitstickers en het design van de envelop. Ik herkende ze direct als de nieuwe ontwerpen van de Snailmail Shop. Aanrader!


En nog iets dichterbij. Zo gaaf om te zien hoe er over elk detail is nagedacht.


Heel veel dank aan de verzender van deze geweldige NY post. Je bent een bron van inspiratie!

You Might Also Like

3 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.