ABC kaartenproject - A & B

oktober 26, 2014

Afgelopen juli was het vanwege de naderende zomervakantie zo stil in mijn brievenbus dat ik een oproep deed voor een ABC snailmail projectje. Die reacties kwamen er, maar van het echte ABC snailmailen kwam weinig terecht. De drukte van alledag nam het al gauw weer over. 

Omdat ik het ABC project toch ontzettend leuk bleef vinden stelde ik aan één van de dames van wie ik een mailtje ontving voor om er een ABC kaartenproject van te maken. 

Zo gezegd, zo gedaan en zo kreeg ik de eer om te starten met de A... de A van Appel. Een kaartje uit de najaarscollectie van Oktoberdots, hoe kan het ook anders. 

Deze donderdag viel het eerste letterkaartje in mijn brievenbus. De B van Boeken! 

Aan mij om aan de slag te gaan met de volgende letter in het alfabet. De C van... Cactus, Chocola, Circus, Carnaval, Citroen. Wat zal het worden? Stiekem vraagt zo'n ABC projectje nog best wat creatief denkwerk. Leuk!

Het project volgen zonder te moeten wachten op een blogje? 
Alle kaarten die ik binnen dit project verstuur en ontvang plaats ik op Instagram (ing_t) onder de hashtag #abckaartenproject.

You Might Also Like

6 reacties

  1. Echt een leuk idee zeg! Sturen jullie alleen ansichtkaarten of ook dubbele kaarten? Ik word overigens ook heel blij van dat lieve envelopje met hartjesstickers dat daar op de eerste foto verstopt ligt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alles is mogelijk, dat is ook het leuke. Ansichtkaarten, dubbele kaarten, gekocht of zelfgemaakt. Als het maar een raakvlak heeft met die ene letter. Dat maakt het creatieve denken ook zo uitdagend. Echt zo'n project waar ik veel positieve energie van krijg, heerlijk! Lief dat envelopje hè, daar stak een trouwkaart in voor een vriendin (en dat vraagt natuurlijk om een toepasselijk hoesje).

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Leuk hè! Niet ook wat voor jou, in combinatie met de grote liefde voor postcrossing?

      Verwijderen
  3. wat een leuk idee & wat een leuke kaarten :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geinig hè. Met zo'n ABC insteek ga je ook heel anders naar de beeltenissen op kaarten kijken, te leuk!

      Verwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.