Vul je knutselkast op eBay - september 2014

september 25, 2014

Op de valreep is hier dan toch nog de september editie van Vul je knutselkast op eBay! Met wederom vier tips voor de leukste stationery en snailmail artikelen die eBay op dit moment rijk is. Deze maand onder meer stempels in de stijl van Cath Kidston en een set van 540 'jeugdsentiment' stickers.


Sticky Notes: een lief klein katje
Hoe schattig! Dit mini memoblok doet het toch fantastisch op je bureau. Ook leuk als cadeautje of om te gebruiken in je snailmail. Je hebt de keus uit vijf verschillende katjes. Welke adopteer jij?

Voor de prijs hoef je het namelijk niet te laten. Je betaald omgerekend ongeveer 80 cent per stuk. Verzending is gratis.

Deze katjes zijn circa 4 cm groot en 2,4 cm breed. Behoorlijk mini, maar wel onwijs cute.


Sticker tape met borduur print
Deze zijn al tijden mijn favoriet. Eerder dit jaar bestelde ik via eBay de gele versie met de tekst 'Bonjour'. Ik vind de print zo leuk, het is net alsof de tekst en versiersels geborduurd zijn.

Het enige nadeel van deze advertentie is dat de verkoper voor random verzending heeft gekozen. Je hebt dus geen invloed op de kleur en tekst die je ontvangt. Lichtpuntje: stiekem zijn ze allemaal de moeite van het bestellen waard.

Ook hier een vriendelijk prijsje van omgerekend circa 80 cent. Verzending wederom gratis.
540 lachende gezichtjes
Gosh, dit is bijna jeugdsentiment. Menig schrift (en agenda) versierde ik met dit soort stickers.

Omdat ze volgens mij ook best leuk zijn om op je uitgaande post te plakken kon ik het niet laten ze aan de eBay tips voor deze maand toe te voegen.

Voor de prijs van circa €1,05 en een kleine bijdrage van circa €0,25 aan verzendkosten ontvang je 10 velletjes Smiley stickers. Zoals de foto al toont: één sticker heeft een diameter van circa 1,5 cm. Ook prima te gebruiken op een ansichtkaart, wanneer de ruimte wat beperkter is.
Koffie en thee stempels
Deze vind ik zo leuk! Een beetje in de stijl van Cath Kidston. Dit zijn stempels met de afbeelding van een klassiek theepotje en een koffiepot met hippe dots. Vooral de koffiepot vind ik tof. Leuk om op een kaartje voor een vriendin te stempelen wanneer het de hoogste tijd is om weer eens af te spreken. Eens iets anders dan een simpel whatsappje.

Wat kosten ze? Koop je ze per stuk dan betaal je circa €3,55 (gratis verzending). Koop je ze als set dan krijg je korting en betaal je ongeveer €2,95 per stuk. De totaalprijs komt dan rond de  €5,90 (ook hier krijg je de verzending gratis). Iets voor jou?



Dat was 'm voor deze maand! Om teleurstellingen te voorkomen: het kan zijn dat de verkoper in de loop van de tijd de prijzen veranderd. Ook is het mogelijk dat een artikel, al dan niet tijdelijk, uitverkocht raakt. De prijzen die vermeld staan in deze blog zijn de prijzen zoals deze op donderdag 25 september 2014 vermeld staan in de betreffende advertenties.

You Might Also Like

1 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.