Sunshine Blogger Award

september 18, 2014


Eigenlijk ga ik zelden in op tags. Niet dat ik de tag niet waardeer, dat doe ik zeker wel. Het is alleen dat ik de antwoorden die ik zou moeten geven op de bijbehorende vragen niet altijd in het openbaar geplaatst wil zien. Voor mezelf dan, stiekem vind ik het bij anderen best leuk zo'n tag te lezen. Met hoge uitzondering ga ik vandaag wel in op een tag, namelijk die van Simone Blogt. Zij nomineerde 365 Miles to Paris voor de Sunshine Blogger Award. De wat? Nou heel simpel, bij deze award is het de bedoeling dat je met zeven feitjes over jezelf komt. Ha, dat is nog eens een ideale tag. Geen lastige vragen waarvan ik het antwoord liever niet online zie. Ik mag zelf voor quizmaster spelen. Komt ie!

1. Iedere ochtend begint voor mij met een kop thee op de bank (of in bed als ik iets langer de tijd heb). Heerlijk vind ik dat, om nog even terug te kruipen en langzaam wakker te worden.


2. Ik ben niet de beste vriend die een plant zich kan wensen, tenzij het een doodswens heeft. Pas wanneer de blaadjes bruin beginnen te kleuren bedenk ik me dat die krengen water nodig hebben en trek ik een sprintje richting kraan. Ik bezit dan ook geen gieter. Misschien nog best een goede koop als extra geheugensteun. Planten hebben water nodig, planten hebben water nodig, planten hebben... aaah! 

Dan is het 'verzorgen' van een bos snijbloemen heel wat gemakkelijker.


3. Je maakt me meer dan gelukkig met een goede bak koffie en een reep Tony's Chocolonely melk & karamel & zeezout. Hemels!


4. Ook erg fijn: afleveringen van series als Modern Family, Flikken Maastricht en House.


5. Ik kan geen afscheid nemen van mijn zwaar afgetrapte All Stars. Ze zijn na jaren van intensief dragen flink verkleurd, er zit geen fatsoenlijke zool meer aan, maar oh wat ben ik dol op ze!


6. Ik koop meer knutselspullen dan dat ik werkelijk nodig heb. Goh mede snailmailers, herkenbaar?


7. Ik ben doodsbang voor vogels. Vooral die kraalogen vind ik enorm ranzig om naar te moeten kijken. Wanneer er een vogel op televisie in beeld komt kijk ik gauw weg. Daarentegen ben ik wel weer groot fan van aapies. De pas met daarop het abonnement op de Apenheul is dan ook een vaste bewoner van mijn portemonnee.


And The Nominees Are...
Normaal gesproken is het nu de bedoeling dat ik een aantal andere bloggers ga nomineren om deze tag over te nemen, maar dat doe ik niet. Waarom niet? Omdat ik vind dat je je blog vooral naar eigen inzicht moet kunnen vullen, zonder dat er ergens de verwachting ligt dat je een bepaalde tag overneemt en ook nog eens verplicht reclame maakt voor een andere blog. Doe waar jij je goed bij voelt. Er is wat mij betreft weinig zo fijn als het gevoel van vrijheid. 

Dus hiep hoi, tijd voor koffie!

You Might Also Like

3 reacties

  1. Leuk dat je hem toch hebt ingevuld! Je hebt hem dan ook leuk ingevuld :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemáál niet herkenbaar hoor, van die knutselspullen ;-) Vraag me regelmatig af hoe en wanneer ik al die ZOOI toch eens moet opmaken! En Tony's zeezout & caramel...zálig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha leuk! Ik was vroeger heel bang voor duiven! Maar daar ben ik inmiddels overheen gekomen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.